Ако искате да сте успешен служител, просто трябва да бъдете внимателни, за да не правите някои досадни грешки. Има много действия, които са забранени в офиса. Умереният стил, умерените маниери и действия ще ви помогнат да се насладите на мечтаната кариера.

Клюки

Сократ е казал: "Силните умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, слабите умове обсъждат хората." По всякакъв начин, опитайте се да бъдете силна и мъдра личност. Клюкарстването е лоша работа, убива качеството, без значение къде се намирате. Конфликтите и клюките създават напрежение у колегите, губите изграденото доверието и желание за работа. Да не забравяме, че вие отивате на работното място с мисълта да развиете способностите си и да изпълнявате задълженията си. Не е препоръчително да обсъждате личния живот на колегите си, понеже това създава интриги, не е учтиво да смесвате личните и професионалните взаимоотношения. По време на работа, вие трябва да покажете професионализъм.

Липсата на желание също е лошо качество, което трябва да се избягва

Проблемите, свързани с липса на желание на работното място, са много негативни. Това може да навреди на производителността, намаляване на сътрудничеството между отделите и увеличаване на работните грешки. Трябва да се опитате да запазите духа си висок. Ако не показвате ентусиазъм за задълженията си, ще спечелите само разочарованието на вашия работодател. Колегите ще загубят желание да си сътрудничат с вас. Освен това, трябва да знаете, че по-високите мениджърски нива обикновено се опитват да предприемат незабавни действия, за да се отърват от лошите служители в компаниите си, защото те осъзнават, че служителите без желание биха навредили на целия колектив.

Конфликти

Хората, които работят заедно, могат да имат различия в мненията и философията си за живота, което обикновено води до конфликти. Когато сте изправени пред личностни сблъсъци, трябва да се вземат някои разумни действия, за да се намали честотата на конфликтите и потенциалните вреди за работния процес. Един от най-добрите и най-ефективните начини за разрешаване на конфликта е да се търси приемлив компромис. Трябва да останете спокойни, това е най-важното.

Спазвайте работния дрескод

Всяка компания има определен дрескод. Вие сте късметлия, ако ви е позволено да отидете на работа в небрежен вид - това се случва в компании, които не работят пряко с клиенти. Ако пък работата ви е пряко обвързана с многобройни контакти, тогава задължително трябва да се облечете представително. Трябва да се има предвид, че дълбоко изрязаното деколте, стегнатите и къси дрехи по време на работа са лоша идея. Този стил на обличане може да ви разочарова и да ви докара отрицателна репутация и лоша преценка в офиса. Заложете на стилните и изчистени дрехи, ако нямате - сега е моментът да си купите.

"Това не е моя отговорност"

При възникване на инцидентно искане от ръководителя ви да му помогнете със задачи, които не са част от длъжностната ви характеристика, можете да се съгласите или да кажете: "Това не е моя работа." Ако искате да получите повишение, трябва да се съобразите със задачите, които ви се възлагат от прекия ви ръководител.

Не играете в един отбор с колегите си

Ако искате да сте успешен служител, трябва да развивате умението да работите заедно с вашите колеги и да бъдете ценна част от екипа. Това ще ви помогне да създадете прекрасни отношения и приятна работна среда. Когато избягвате комуникация по време на обедната почивка или през свободното време, рискувате да не гледат на вас като на човек от екипа.

Със сигурност, чувството за хумор и смехът в офиса могат да намалят стреса. Понякога лошото настроение също може да отчужди колегите и да създаде по-враждебна работна среда. Не трябва да показвате личните си проблеми на работното място и да всявате негативизъм сред колегите.