Да откриете нови клиенти за Вашия продукт или услуга е важна част от цялостния процес на продажбите.

Често се случва да имате страхотен продукт, но да не привличате правилните клиенти заради това, че не знаете какъв подход да приложите към новите си клиенти и как да предадете правилното съобщение на Вашия продукт.

През ноември 2016 година един от най-известните и успешни бизнес лектори, Брайън Трейси, идва в България, за да изнесе семинара на годината - “Изключителни умения в продажбите”. Обучение ще помогне на специалистите по продажби да постигнат точно това - да преобразят подхода си, за да печелят повече продажби и лоялни клиенти.

В следващите редове ще откриете 13 доказани стратегии за повишаване на продажбите!

Хората купуват предимствата!

Вашите клиенти не плащат реално за продукта, а за резултатите, които могат да постигнат чрез него. Определете характерните черти на Вашия идеален клиент, като направите списък с всички предимства, от които може да се възползва той.

Дефинирайте ясно Вашите потребители!

Нещо много важно за определянето на това кой е точният профил на Вашия идеален купувач са въпросите за възрастта, пола, семейното положение, приходите и образованието. Тези основни характеристики ще са Ви от голяма полза за разработването на подход към идеалния Ви клиент.

Открийте проблема!

Какво затруднява Вашите потребители и как може да им помогнете в решаването на техните проблеми? Ако сте идентифицирали потребителите си правилно, ще Ви е лесно да разберете и как да достигнете до решението за тях.

Определете Вашите конкурентни предимства!

Да знаете Вашите предимства пред другите - ползите, които могат да извлекат клиентите, приходите, които могат да получат или резултатите, на които могат да се радват, използвайки Вашите услуги, е от съществено значение.

Фокусирайте се върху причината защо Вашият продукт е по- добър от този на конкуренцията!

Маркетинг!

Може би сте чували термини като Content Marketing и Digital Marketing. Причината за това е, че чрез дигиталния маркетинг и този, базиран на съдържание, може да привлечете много повече потребители и то напълно безплатно. Платформи като Facebook, Instragram, LinkedIn, Wordpress и много други Ви дават свободата да разпространите Вашия продукт до по-широк кръг от хора за отрицателно време.

Понякога се налага да се обадите

Да се обаждате на потенциални клиенти може да е обезсърчаващо и трудно занимание. Независимо  дали ще се свързвате с Вашите клиенти на живо или по телефона, трябва да ги предразположите. Особено когато става дума за нов продукт, трябва да създадете интерес и често това се случва с първото прозвъняване, през което информирате клиентите Ви за продукта.

Първите 100 обаждания

Брайън Трейси и екипът му са разработили метод, който да Ви помогне при продажбите да преодолеете страха от отказ. Методът гласи, че трябва да се обадите на 100 потенциални клиенти за отрицателно време, без да се интересувате от резултата и колко продажби ще достигнете. След първите 100, няма да позволите на възраженията да Ви откажат, а значително ще подобрите резултатите си!

Точната цена

Маркетинговото проучване за продукта на Вашата конкуренция може да Ви е от огромна полза за избора на цената. Ако имате продукт с висока цена, бъдете в готовност, че трябва да предложите качество отвъд очакванията на клиента Ви. Ако качеството на продукта Ви надминава това на конкурентите, не се притеснявайте да поискате и по-висока цена.

Подходящите техники при преговори

Високо квалифицираните експерти по преговори често са ангажирани с намирането на решение, което да работи и за двете страни на търговските взаимоотношения. В търсене на т.н. „win-win“ ефект, те винаги запазват търпение, подготвят се предварително с цялата необходима информация и задават правилните въпроси по време на преговори, така че да предоставят вярното решение за клиента.

Ефектна презентация

В продажбите, а и навсякъде, е от изключително значение как ще представите продукта си. Погрижете се да е идейно и да заинтригувате клиентите още с първото споменаване на продукта.

Фокусирайте се на запазването на клиентите Ви до живот!

Не трябва да се задоволявате с еднократната покупка на Вашия продукт, а напротив – след като веднъж клиентът е купил от Вас, да се стремите към постигане на взаимно доверие и увереност в стойността на продуктите. Това ще гарантира дългосрочно обвързване и потребление.

Нещо в бонус

Вашият идеален клиент е много по-склонен да купи продукт Ви, ако му предоставите възможността да го тества предварително. Идея е и да засилите вниманието, като заснемете видео на продукта в действие. Невероятно е колко много може да развълнувате и да предизвикате интерес, като предоставите бърз поглед върху възможностите на предлаганото.

Ясно послание

Изберете една или две ползи и ги заявете ясно в заглавието на продукта Ви. В краткото изложение се подсигурете, че клиентите ще са наясно как може да се възползват. Ако продуктът Ви предоставя повече ползи, определете различните целеви групи и създайте разнообразно съдържание на посланието Ви за тях.

Възползвайте се от възможността си да научите повече стратегии за това как да се превърнете в експерти в продажбите, като присъствате на практическия семинар на Брайън Трейси в София “Изключителни умения в продажбите”. Билети може да запазите на www.BrianTracy.bg.