Лектор на деветото издание на семинар Интернет маркетинг с нулев бюджет ще бъде онлайн предприемачът и истински маркетинг виртуоз - Борил Богоев!

Ето какво сподели той преди обучението на 3-ти юни:

“Съдържанието е много мощен фактор за предразполагане на потенциалните клиенти, за изграждане на авторитет и за генериране на продажби. То буквално е златно за нас”.

Ключовите моменти при създаване на златно съдържание:

1. Аудитория

Да знаем за кого пишем, да го познаваме и да пишем за него. Не можем да имаме просто "хубаво съдържание" за всеки.

2. Цел

Да знаем какво искаме да постигнем с това съдържание. Да продадем? Да убедим? Да предразположим?

3. Формат и структура

Да изберем дали съдържанието да бъде блог пост, доклад, електронна книга, видео, инфографика. Всеки от форматите има специфични изразни средства и особености.

4. Тайминг

Трябва да изберем добре момента, в който представяме това съдържание на аудиторията, така че да постигнем желания ефект.

5. Канал за комуникация

И, разбира се, важно е внимателно да изберем канала за комуникация - блог, социални мрежи, имейл - за да достигне съдържанието ни до целевата аудитория.

Какво още ще сподели Борил ще научим на 3ти юни в Essence Center, София.

До 2 юни е активна и промоция за регистрация на 2-ма души - Регистрирайте втори участник със „Стандартен билет“ и ще получите 50% отстъпка от цената на неговия билет!