Знаете ли, че 55% от посланието, което предавате по време на разговор при продажба, се определя от езика на тялото и невербална комуникация, 38% от тона на гласа и само 7% от използваните от вас думи са от значение. В днешно време всеки жест е ключ към вас и фактор за успешна продажба. Практическият семинар с Брайън Трейси през ноември ще ви помогне да изградите успешни стратегии и изключителни умения, преминавайки през петте фази на продажбата.

В следващите редове ще ви запознаем с 6 невербални примера за комуникация, проучени и доказани от Брайън Трейси и екипа му, които ще изстрелят продажбите ви на върха.

1. Походка на победител

Вие сте заети, активни, уверени и ефективни. Как се разбира? Движенията ви ви издават. Да разбирате езика на тялото и да го превърнете във ваш инструмент за успех е от съществено значение. Следващият път, когато се движите, уверете се, че стойката на тялото ви е изправена, вдишвайте дълбоко, като не забравяте да държите раменете и гърба си изправени. Повдигнете брадичка и погледнете направо. Ето! Вече сте готови за сделката.

2. Ръкостискането отдавна не е само поздрав

Първото впечатление, което правите на клиента, е оформено от жеста на ръкостискане. Ако искате да ви възприемат като човек със силен характер, на когото може да се има доверие и съответно вяра в продукта ви, уверете се, че ръкостискането ви не напомня на умряла риба, т.е. слабо и безразлично. С подаването на ръката си, вие показвате отношение, така че покажете силно, цялостно и непоколебимо ръкостискане.

3. Първо впечатление

Ръкостискането е единият фактор, погледът е другият. Когато се запознаете с потенциален клиент, погледнете го директно и попитайте „Как сте?“. Учудващо е как този лесен за усвояване подход дава невероятни резултати в това клиентът ви да ви почувства по-близки за отрицателно време. След като сте осъществили този контакт, със сигурност преговорите ще минат по-гладко.

4. Позиция в готовност за успех

Правилната стойката при преговори не е само позициониране на тялото. Тя излъчва нагласата ви спрямо продукта и клиента ви. Когато сте в ситуация на сключване на сделка, винаги гледайте право в клиента ви и никога не облягайте гръб на стола си. Неспазването на тези 2 прости правила ви карат да изглеждате непрофесионално и незаинтересовани от случващото се. Кое предпочитате? Стойка на губещ или на маратонец, чакащ да направи поредния си успешен пробег.
Ако излъчвате визуално и психически енергията на победител, гарантирано е, че клиентите ви ще ви възприемат за такъв и също ще обръщат повече внимание на това, което им предлагате.

5. Вглеждайте се в жестовете

Вашият език на тялото е от огромно значение, но нека не се забравя, че „Клиентът е на първо място“. Когато лично се срещате с клиенти, естествено е целта ви да е насочена към отключването на интереса им към продукта. Ако те обаче не изглеждат заинтересувани и по-скоро са затворени за комуникация, което ще си проличи по скръстените ръце, имате проблем. Това е индикация чрез невербалната комуникация, че „На тях не им пука за продукта!“. Малък трик да избегнете нагласата им към продукта, е да отключите кръстосаните ръце. Подайте им брошура, задайте им въпроси, помолете ги за визитна картичка. Бъдете креативни, създайте интеракция, за да бъдете чути!

6. Позитивен език на тялото

Когато се наклонявате леко напред към клиента ви, слушате с явен интерес, усмихвате се и кимате, клиентът също ще възприеме този модел на поведение, защото комуникацията е двупосочна и често ви се отвръща по начина, по който вие се държите.

Тези практически съвети са част от втората стъпка в продажбите, Презентацията и по-точно как да влияете върху поведението на клиентите.

Най-успешните стратегии в сферата на продажбите Брайън Трейси е включил в практическия семинар “Изключителни умения в продажбите”, който ще се проведе на 3 ноември в НДК. Това е последната седмица, в която може да запазите билети на цена от 230 лв. Възползвайте се от тях и запазете вашите места още днес на www.BrianTracy.bg!