Пепси се присъединява към списъка на големите компании, които залагат на вграждането на дигитални технологии в автобусна спирка, за да привлекат вниманието на потребителите и направят необикновена, запомняща се рекламна кампания. 

 
На улица "Ню Оксфорд" в Лондон, хората спокойно чакат автобуса, както всеки друг ден, когато изведнъж започват да се случват необикновени неща.   
 
За целта е монтирано дигитално табло, което възпроизвежда реалността сякаш е стъкло, но... в един момент изведнъж се появяват изненадващи неща, като момиче, което долита от небето, държейки сноп балони, или пък огромно пипало на октопод, излизащо от близката шахта, както и малко летящи чинии за цвят.  
 
След като е преминал шокът им, хората на спирката започват искрено да се забавляват с иновативната идея на Пепси, а и... не всеки ден може да се види тигър по лондонските улици, нали?  
 
Кампанията e направена за Pepsi Max и е наречена "Unbelievable" (невероятно), а слоганът е "Maximum Taste. No Sugar. UNBELIEVABLE" (Максимум вкус. Без захар. НЕВЕРОЯТНО!).  
 
Ако все още не вярвате колко добре може да се реализира подобна идея - уверете се сами с това видео. Екипът на Dama.bg ви желае приятно гледане... и не се плашете!