Lidl подкрепя 12-то издание на Нощ/Пловдив с неочаквана изненада за посетителите на емблематичното събитието под тепетата, посветено на изкуството, музеите и галериите.

То ще се състои на 23 и 24 септември 2016 г. (петък и събота), а усилията на Lidl да предоставя повече на своите клиенти се пренасят и тук - предлага повече от очакваното на аудиторията. Благодарение на специалните т. нар. „Очила за изкуство“ ценителите на изкуството ще могат да разчетат ексклузивно любопитна информация върху 12 специални светещи табла пред 12 от локациите, участващи в културното събитие.

Любопитните посетители, които искат да научат повече от всички останали, могат да попълнят онлайн тест на www.night.bg/see - който знае повече, вижда повече. Първите, отговорили вярно на въпросите, ще имат възможността да получат „Очила за изкуство“. С помощта на специалния аксесоар посетителите на Нощ/Пловдив ще научат например защо тенисът на маса е сред историческите спортове във видео игрите, както и че българският първообраз на хладилника е бил доста по-екологично чист спрямо съвременните уреди.

Решилите правилно теста ще имат възможност да получат своите специални очила на информационния пункт на Нощ/Пловдив 23 и 24 септември, от 17 до 21 ч. на ул. „Станислав Доспевски“ (до ГХГ Пловдив).