Снимката на модела Имре Стиекема, на която тя бута бебешка количка докато тича, предизвика истински бум в средите на майките.

Фотосът е част от рекламна кампания за детски колички с дизайн подходящ за тичане и е заснет от Vogue Холандия. Рекламата е насочена към майки, които се опитват да свършат максимално много неща едновременно. Защо пък да не тренират, докато разхождат бебчето си?

Противоречивата снимка бе пусната в Instagram профила на компанията Bugaboo със следния статус: "Моделът Имре Стиекем и майка на 2-годишна дъщеричка изглежда невероятно във фотосесията си за Vogue".

Истината обаче е, че не всички майки са съгласни с това твърдение.

Дамите веднага започнали да коментират снимката, като голяма част от тях смятат, че облеклото на Имре е прекалено разголено и не е подходящо за подобна кампания. Освен това те твърдят, че фотосът създава нереалистични очаквания към майките. "Тази снимка е някаква шега. Покажете нещо реалистично на хората. Дори най-стройните майки, които съм виждала, не са и на половината толкова слаби и са двойно по-облечени. Оставете майките на мира!". Гласи един от коментарите.

Разбира се има и поддръжнички на идеята.

"Детето й е на две годинки. Това е достатъчно време за почти всеки, за да влезе във форма. Затова искам да кажа на всички, които смятат, че тази реклама предизвиква нереалистични очаквания към майките, че това просто не е така" - коментира друга дама.

А вие, на чия страна сте?

Още снимки от фотосесията можете да видите в нашата Галерия.