Понякога работата може да бъде много досадна. Предлагаме ви 10 съвета, които ще направят работата ви по-лесна.
1. Работете на кратки изблици и си почивайте
Бъдете максимално продуктивни за 30 минути, а след това си починете. Не казваме да дремнете някъде, но просто се разходете малко и подишайте чист въздух.
2. Направете списък със задачи и се придържайте към тях
Това кара денят да минава изненадващо бързо. Когато знаете какво точно сте постигнали, ще ви е много по-лесно.
3. Почистете (не само работното място)
Поставете си за цел бюрото ви да е в ред. Нямате представа колко удовлетворяващо действа това. Същото важи и за дома ви.
4. Махнете телефона си
Ако стои на бюрото до вас, постоянно ще се изкушавате да го ползвате. Просто го сложете в чекмеджето.
5. Вземете си цвете за бюрото
Така ще вкарате природата в офиса. А и ще ви мирише на хубаво.
6. Донесете си нещо сладко
Не просто ще направите деня на останалите по-хубав, но и ще завържете нови приятелства.
7. Блокирайте социалните мрежи
Освен ако работата ви не го изисква, блокирайте всички подобни сайтове, за да не ви разсейват. Така няма да мислите за някое яко парти, а ще се концентрирате над работата.
8. Изключете
Сложете си слушалките и се откъснете от всичко. Потънете в работата и игнорирайте всичко, което не е важно.
9. Забавлявайте се
Никой не е казал, че работата не може да бъде забавна. Опитайте се да се забавлявате с колегите си.
10. Когато си тръгвате от работа, си тръгвайте от работа
Не мислете за работа, когато не сте на работа. Така ще ви е по-лесно да сте концентрирани на следващия ден.