eCommerce Academy Awards 2022 е първият строго профилиран конкурс за онлайн търговци. Един проект, който цели да помага на електронните магазини да са по-добри в своята работа. Всички онлайн търговци, които желаят да участват в конкурса, могат да попълнят регистрационната форма до 30-ти август 2022 г.
Кой организира конкурса?
Зад проекта застава Никола Илчев и екипът на eCommerce Academy - организация, доказала се през годините като надежден източник на полезна информация за онлайн продажби, организатор на редица събития за електронна търговия, издател на 2 книги, свързани с това как да сте успешни в бизнеса. eCommerce Academy си поставя за цел да обедини общността на онлайн търговците в страната и да продължава да показва успешните практики на реални бизнес собственици.
За кого е eCommerce Academy Awards?
Няма да е пресилено, ако кажем, че е за онлайн търговци, които не се страхуват да премерят сили с преките си конкуренти. Това е конкурс, в който могат да вземат участие от най-малките до най-големите онлайн магазини. Единственото условие, за да се включат в една от 12-те основни категории, е да оперират в една и съща сфера на дейност и да отговарят на определението за електронен магазин - да имат т.нар. количка и процес по приемане на поръчка - Check out.
Дали големите имат предимство пред по-малките бизнеси? Форматът на конкурса е структуриран по такъв начин, че всеки участник да извлече максимум полза от включването си в него.
Кои са предимствата, които носи участието в eCommerce Academy Awards 2022?
Ето 5 от тях:
1. Всеки онлайн търговец ще получи обратна връзка за електронния си магазин от доказани експерти. Журито ще разгледа, ще оцени и ще даде препоръки на участниците.
За да осигури надеждността на резултатите, конкурсът разчита на професионалисти във всички сфери на електронната търговия и отделни експерти в конкретни IT, маркетинг и правни направления на продажбите. Горди сме, че в журито на конкурса участват представители на водещи организации от сферата на електронната търговия и компании, доставчици на услуги за сектора.
Обратната връзка ще е под формата на доклад, в който ще бъдат изтъкнати както предимствата на онлайн търговеца, така и слабите страни, на които да обърне внимание.
2. Електронните търговци ще популяризират бранда си пред нова аудитория
Участието в конкурса дава възможност на онлайн търговците да достигнат до повече потенциални потребители, които да се запознаят с продуктите/услугите, предлагани от фирмите.
Включването в конкурса е инвестиция, която се отплаща в бъдеще.
Тук съветваме онлайн магазините да мислят мащабно и да използват всичките си канали, за да комуникират участието си в конкурса. Голяма част от настоящите и потенциални потребители взаимодействат с бизнеса по няколко начина, затова е изключително важно онлайн търговецът да използва правилно всички канали, с които разполага, за да извлече максимум полза от участието си в eCommerce Academy Awards 2022.
3. Участниците ще генерират допълнителен трафик към техния електронен магазин
Няма онлайн магазин, който да не иска да привлече по-голяма посещаемост на своята платформа Включването в конкурса е отлична възможност да направите точно това.
Изграждането на последователен поток от посетители отнема време и усилия, а участието в конкурса дава уникалната възможност да ускорите този процес.
4. Фирмите ще могат да мотивират служителите си да вземат активно участие в популяризирането на проекта.
Това води до изграждане на още по-голямо споделяне на мисията и ценностите на компанията.
Екипът, който работи в организацията, е от голямо значение за постигане целите на фирмата. Нека кажем отново, че хората са един от най-ценните активи, с който всеки бизнес разполага. “Въвличането” им общата кауза води до бизнес, обречен на успех.
5. Онлайн магазините ще имат още един повод за комуникация с техните фенове и клиенти
Препоръчваме ви да заявите участието си в специалната категория, която сме предвидили в конкурса “Любим магазин на публиката 2022 год.”. Използвайте социалните си канали за активна комуникация с вашата аудитория, разкажете им повече за конкурса, споделете отново мисията на компанията и призовете феновете ви да ви подкрепят.
Коя е основната причина, поради която електронните магазини да вземат участие в eCommerce Academy Awards 2022?
Тук сигурно ще ви изненадаме, но няма да изтъкнем една, най-важна причина за включване в конкурса, защото тя е различна за всеки един участник.
Можем да изтъкнем, че огромно предимство, за всеки електронен магазин, е възможността да бъде част от общността на онлайн търговците, да влезе в т.нар. своеобразен “Клуб на отличниците” и да създаде нови бизнес контакти. Целта е секторът да бъде тласкан към по-големи иновации и растеж. Затова се търсят звездите на онлайн търговията, за да бъдат събрани на едно място най-добрите от най-добрите електронни търговци, чиито опит и добри практики да се покажат.
Екипът на eCommerce Academy вярва, че по този начин прави българската онлайн среда по-добра и това неминуемо ще доведе до подобряване общото състояние на бранша.
Според нас добрият пример винаги трябва да се показва, а и е заразителен за всички останали.
Участието в общност е сила, а добавената стойност, която получава всеки един онлайн магазин, включил се в конкурса, е голяма.
Препоръката ни към всички участници е да бъдат смели, да “покажат на светло” своите проекти, защото смисълът на конкурса е не само кой печели наградата (победителят е само един в отделните категории), а споделянето на добрите практики, от които всеки може да научи нещо, и участието в общност от онлайн търговци.
Разберете как да се включите в тази общност ТУК!