В наши дни все повече дами решават да се занимават с развитието на свой собствен онлайн магазин. Някои жени са майки-супергерои, като успешно съчетават грижите за своите деца със собствен бизнес. Други са амбициозни жени, които се стремят да си осигурят допълнителен доход, който един ден ще им предостави свободата да не са принудени да прекарват целия ден в офиса.

В която и от двете графи да попадате, ако наистина искате да превърнете онлайн магазина си в свой основен източник на средства, най-важното е да не си поставяте ограничения. Възможностите за продажби далеч не се изчерпват в рамките на страната. Съседните балкански държави са подходящ пазар за редица онлайн бизнеси. Ето няколко идеи за жени, които искат да стартират своя онлайн бизнес, но не знаят какъв да е той:

1. Бизнес, който предлага персонализирани арт продукти – Първото ни предложение за онлайн магазин е такъв, който предлага арт продукти, които са персонализирани. Отваряне на такъв магазин може да е отлична възможност за реализиране на успешен бизнес. В днешно време има изключителни нови и иновативни предложения, които да разгърнат артистичните възможности на всеки. Такъв тип арт продукт са диамантените гоблени. Те са популярни не само като декоративни елементи, но също така и като занимание за релаксация и развлечение. Този тип гоблени предлагат възможност за постигане на красиви, детайлни и бляскави творби, които могат да бъдат изложени или подарени на близки и приятели. Анелия Йосифова е собственик на точно такъв тип онлайн магазин. Преди 7 години след раждането на дъщеря й, тя преосмисля приоритетите си и с какво наистина иска да се занимава. Така тя се отдава на електронната и до днес, тя е нейната страст.

2. Бизнес, който предлага продукти за най-малките - Родителите са голяма част от потребителите на онлайн магазини. Отварянето на магазин, специализиран в продажбата на бебешки облекла, аксесоари, играчки и други продукти за бебета може да много успешен. Привличането на клиенти със специални оферти, настолни книги и консултации относно грижите за бебето може да насърчи честите покупки. Юлия Георгиева, мениджър маркетинг и продажби на „Ивентас” е друга дама, която успешно се е реализирала в сферата на електронната търговия точно с такъв вид онлайн магазин.

3. Бизнес, предлагащ професионални СПА продукти и уреди - Спа процедурите и козметиката са изключително популярни сред дамите. Онлайн магазин, където предлагате висококачествени козметични продукти, масла, лосиони,уреди и други продукти за грижа за тялото и лицето, може да бъде отлична възможност за успешен бизнес. Жулиета Желева има 10 години опит в електронната търговия и е основател на BeautyForce, което е пример за успешен дамски онлайн бизнес, предлагащ професионални СПА продукти и уреди.

4. Бизнес предлагащ сладки изделия - Почти всеки обича десерти и сладкиши, поради което продажбата на сладки изделия дори и онлайн е успешна. Домашно приготвени бисквити, торти, шоколадови изделия и други подобни изкушения се оценяват винаги и създават удовлетворение при клиентите. Биляна Тодорова е собственик на брандове за луксозен шоколад. Нейния бранд в момента продава на повече от 4 континента. Биляна е пример за дама развила сама своя онлайн бизнес.

5. Бизнес, който подарява изживяване на близките ви - Никога не се насищаме да изживяваме нови и вълнуващи неща. Предлагането на ваучери или пакети за специални случаи като романтични вечери, спа почивки, шофиране на спортни коли и други вълнуващи изживявания може да бъде добра идея за дамски онлайн магазин. Мила и Владимира са креативен дамски екип, който успешно развива точно такъв онлайн бизнес, който подарява щастие, спомен и емоция вместо вещи.

6. Бизнес предлагащ образователни продукти за деца - Много родители се включват в образователния процес на децата си и търсят продукти, които да помогнат на детето им да се развива. Магазин, който предлага интересни играчки, образователни книги и набори за учене, може да привлече вниманието на много клиенти. Мая Бобева-Атанасова споделя, че идеята и за такъв тип онлайн бизнес се заражда в доста труден за нея момент. “Бях бременна с второто ми дете, бременността беше тежка и с неясен изход. Едновременно с това имаше световна криза и съответно безкрайно стресови ситуации на работа… Лекарката ми каза, че просто трябва да легна и да „пусна“ всичко, което държах буквално и метафорично. За лягането – легнах, но как се спира въртележката в главата? Така и не успях, просто се замислих какво всъщност ми се прави, замислих се каква радост ми доставят книгите и така лека-полека се зароди идеята за издаването на детски книги.”- споделя още тя.

7. Бизнес предлагащ био продукти - Все повече и повече хора се интересуват от здравословното хранене и живот. Затова, отваряне на магазин, който предлага био храни, напитки, добавки и други здравословни продукти, е идея за бъде успешен бизнес. Никоела Ликьова е продуктов мениджър на Be Fit - онлайн дрогериен магазин, който предлага голямо разнообразие от качествени продукти, подходящи за бебета, майки, а отскоро и за хора, които желаят да водят здравословен начин на живот.

8. Бизнес,който предлага техника – Различни видове техника и устройства покриват ежедневните нужди на много хора. Отваряне на дамски онлайн магазин за продажба на лаптопи, смартфони, телевизори и други технологични продукти може да бъде доходоносна възможност. Гергана Илиева е професионалистът по маркетинг, с опит и доказана история в индустрията на потребителската електроника в магазини Зора. Тя има силни умения в преговорите, обслужването на клиенти, продажбите и управлението на магазини в сферата на електронната търговията.

Ако искате да видите готови модели за създаването и управлението на успешен международен онлайн бизнес, тогава запазете своето място на Balkan eCommerce Summit.

Това е мащабен двудневен форум, който ще се състои на 4-5 април в Арена София и ще събере на едно място представители на онлайн бизнеса от целия Балкански полуостров. На събитието ще присъстват повече 2000 гости, 150 изложители в експо зоната и 20 лектори от цял ​​свят.

Всеки един участник в събитието ще може да се запознае с плюсовете и възможностите на различните пазари в региона, без да е необходимо да пътува до тези държави, като същевременно реализира нови ценни бизнес познанства.

Официалният език на Balkan eCommerce Summit е английският, а билетите за конференцията са в продажба на интернет страницата на форума.

На сайта и във фейсбук страницата на събитието можете да се запознаете детайлно с програмата, партньорите, лекторите и какво да очаквате.
https://balkanecommerce.com/