Танцуващи скелети се появиха в нов трогателен 3-минутен клип на агенцията Ad Council под заглавието "Love Has No Labels" ("Любовта няма етикети").
Видеото се надява да разчувства хората и да им помогне да осъзнаят, че всеки има някакви предразсъдъци, дори и да не е напълно наясно с това. За да илюстрират идеята, че „Любовта няма етикети“, Ad Council и рекламна агенция "R/GA" построяват гигантски рентгенов екран в Санта Моника, Калифорния, навръх Деня на влюбените. Освен това те намират хора от различни полове, с различни възможности и сексуална ориентация, които представят на публиката кратък танц зад екрана.
В първия момент зрителите не са сигурни какво точно гледат, тъй като пред тях се появяват само скелети. За целта се използва високотехнологичен софтуер от Persuade Content, част от Psyop, за да се осигури това внушително послание, което докосва и най-силния човек.
„Решихме да стартираме точно тази кампания, защото почувствахме, че за нас е много важно да окуражим хората, всички американци, да тестват своите подсъзнателни предразсъдъци“, казва президентът и СЕО на рекламната агенция Лиза Шърман. „Колкото и прогрес да сме отбелязали в нашата страна, още има огромна работа за вършене“.
Само за няколко дни клипът вече има повече от 26 милиона гледания в YouTube.
„Мисля, че това е един от онези моменти във времето, когато просто е налице една страхотна идея. Има огромна нужда в културата ни за тези каузи, и то точно сега“, казва за рекламата Лиза Шърман.
Източник: Adweek.com