Платформата за видео споделяне YouTube публикува ежегодната си класация за най-популярните видеа. Те бяха класирани според броя гледания, споделяния, коментарите и харесвания, предаде в. "Дейли мейл".
Първото място по гледания си спечели видеото Mutant Giant Spider Dog, което проследява приключенията на полско куче, облечено като гигантски паяк и покрито с кожа. То изскача от асансьори и се разхожда по тъмни улички. В една от сцените мъж, изхвърлящ боклука, бяга изплашен, когато кучето-паяк се появява зад вратата, а в друга две момичета пищят и бягат, след като виждат странното създание върху безжизнен мъж в асансьор.
На второ място се нарежда рекламата на Nike, в която участие взимат едни от най-добрите футболисти в света като Кристиано Роналдо, Неймар и Уейн Рууни. Само за броени дни тя успя да прикове вниманието на зрителите и днес е събрала над 100 млн. гледания във видео канала.
Третата позиция е за "First Kiss" - черно-бялото видео на режисьорката Татия Плиева, в което напълно непознати хора се целуват. Това е и една от най-добрите реклами за годината.
На четвърто място се нарежда клип от италианската версия на музикалното състезание "The Voice", в което 25-годишна монахиня от Сицилия си спечели заслужени овации след изпълнението на песента на Алиша Кийс "No One".
На петото място е поставено видео с новия iPhone 6 Plus, който е поставен на изпитание от потребител на YouTube на име Unbox Therapy. Той използва голи ръце, за да изпробва възможностите за огъване на новия модел.
Сред другите видеа в топ десет са "дяволско бебе", което тероризира улиците на Ню Йорк, и 24-годишна начинаеща актриса, на която мъжете подсвиркват 108 пъти, докато се разхожда по улиците на Ню Йорк.
Самата класация не претендира, че има някаква точна формула, но от YouTube съобщават, че популярните видеа имат три ключови характеристики. "Те са или забавни, или информативни, или просто нещо, което искаш да споделиш с други хора".
Може да гледате любопитните видеа, които Dama.bg подбира за вас в специалната секция Видео