Що се отнася до бизнес, маркетингът не трябва да се подценява. Съветите на маркетолозите често се оказват спасяващи за развитието на фирмата и не трябва да се подминават с лека ръка. Със сигурност в такава динамична среда е много трудно да съхраниш бизнеса си, затова трябва да се мисли внимателно и да се проучва всяка възможност. Каквито и решения да взимате обаче, трябва да знаете, че всяко от тях е свързано с прилагане на маркетингова стратегия.
Добрата новина е, че маркетингът се развива също толкова динамично, колкото и бизнес средата, и много методи, които използва, могат да са не просто тактика, но цяла стратегия за успех. Например, новите технологии вече са достатъчно развити, за да могат маркетолози и рекламисти да измислят креативни промо кампании, с които да впечатляват потребителите. Благодарение на такива кампании продажбите се увеличават драстично, а брандът оставе трайно в съзнанието на хората.
На 28-ми и 29-ти юни в София ще се проведе уникален интензивен тренинг Trade Marketing Masterclass, на който ще се разгледат съвременните техники за промоции, подкрепени с актуални данни и резултати от национални проучвания и анализи. Тренингът е съставен от две част - първата е целодневна обучителна част, която обръща внимание на добри и лоши практики при промоционални активности и различни актуални и ефективни техники при изграждането им. Втората е полудневен уъркшоп, на който гостите могат да се включат и с лични казуси, които да разискват с помощта на лектора.
Лекторът е един от най-изявените специалисти по продажби в България - Георги Тодоров. Той има над 24 години опит в търговската дейност на редица български фирми за внос, производство и дистрибуция на стоки. В момента той е търговски ментор на редица професионалисти в сферата, като годишно през обученията и консултациите на Георги преминават над 800 души.
Вижте повече за тренинга и се регистрирайте на сайта на събитието не по-късно от 22-ри юни. Имайте предвид, че местата са ограничени с цел по-висока ефективност.