Не е тайна, че снимките на моделите се обработват. Тази обработка не е само за добро кадриране или цветове, тя се прилага, за да изтрие всеки "дефект" по кожата, тялото и лицето на моделите.
При рекламните модели на бельо това е неизбежно, тъй като логото на всяка марка за бельо е съвършенство. При тях е задължително да се обработва всеки дефект бил той от рода на нагъната кожа или пък извиване на тялото.
Въпреки че всички знаем, че това е неестествено и сме ужасени от факта, че много млади момичета прибягват към съветите на хирурга за постигането на мечтания идеал, създаден от компютъра, никой не е дръзвал да каже "стоп" на "пластмасовото съвършенство". По-скоро всички са на мнение, че е напълно нормално, тъй като е реклама. Но за марката Aerie не е така. Единствено тя беше достатъчно смела да се опълчи на монотонния пример за "секси съвършенство", като се отказа от компютърното обработване на снимките на моделите си. Това никак не означава, че те нямат хубави тела и кожа. Не, все пак са модели. Означава, че са реални=съвършени.
Мотото на кампанията е "Истинската ти си секси", като идеята им е да покажат, че предлаганите от тях продукти са за всяка дама. Дамата, която се чувства комфортно в собствената си кожа.
Dama.bg поздравява Aerie за смелата стъпка в света на рекламата за бельо.