Най-добрите практики в електронната търговия бяха отличени по време на единствения специализиран конкурс за електронна търговия в България eCommerce Academy Awards 2023
На 05.10.2023 в Тех Парк София се проведе второто издание на единствения специализиран конкурс за електронна търговия в България, който успя да награди отличниците сред 10 основни и 3 специални категории.
В надпреварата за онлайн търговци в България се отличиха най-смелите и най-добрите. На церемония, на която присъстваха представители на участващите организации, журито на конкурса, специални гости, партньори и представители на медиите, 13 приза “Звезда на онлайн търговията” намериха своите достойни притежатели.
В една от най-дамските категории, а именно "Лайфстайл", бе отличен бранда за бельо Astratex, който участва за първи път в конкурса. Победителят се състезава с престижни брандове за очила, лещи, чанти, портмонета и козметика. В благодарствената си реч Ивелина Димитрова, регионален мениджър на Astratex за България, която прие наградата, благодари на оценяващото жури и организаторите, като сподели колко силно вярва, че и занапред компанията ще радва българските си клиенти с качествени продукти и обслужване.
На церемонията Ивелина Димитрова е облечена с бански Hawaii от Astratex, показвайки как продуктите на бранда успешно се съчетават в официална визия
В деня на наградите преди церемонията се проведе E-commerce конференция, на която имаше различни лекции на тема онлайн търговия, като лектори бяха участници в журито, което оценяваше онлайн магазините във всяка категория.
В лекцията "Маркетинга и дизайна на онлайн магазина", Astratex.bg бе споменат 3 пъти като пример за най-добра практика в онлайн търговията:
- Блог и комуникация на продуктите - журито похвали качествените статии, които екипът публикува и това как преплита полезната информация с предлагане на продукти;
- Лоялната програма на бранда бе спомената като добра практика, която кара нови клиенти да се завърнат отново при тях;
- Предлагане на допълнителни продукти, от които клиентът може да бъде заинтересован, в кошницата.
Как се създава най-предпочитаното бельо сред българските жени?
Царството на невероятното бельо, в което всяка жена ще се влюби! Така можем да наречем накратко най-големият онлайн продавач на бельо и бански в Централна и Източна Европа.
Стартирала своето невероятно приключение в началото на 2000 г., днес компанията оперира на 11 европейски пазара, включително и България, и радва своите клиенти, изпращайки над милион поръчки.
Любопитен факт е, че създателят Петър Вит започва продажба на дамско бельо по поръчка чрез реклама в печатни медии в Чехия, а доставката се осъществява по пощата. Няколко години по-късно брандът се трансформира в електронен магазин, след което бързо заема почетното първо място по продажби на дамско бельо на пазара в Чехия. През следващите години Astratex започва разширяване на дейността си и стартира продажби в Словакия, Румъния, Унгария и Полша, като в България стартира през 2017 година.
"За всички мои лица"
Мисията на Astratex е да накара всяка една жена да се чувства удобно и уверено в своето бельо и бански, без значение от житейската й роля, настроение и размера, който носи. Компанията предлага както модели на собствената си марка, така и модели на световно признати брандове.
Основното конкурентно предимство, което има Astratex пред останалите онлайн продавачи на пазара, неслучайно е наистина огромното разнообразие от размери и кройки. Тук има всичко - от абсолютно всякакви типове сутиени, дори и такива за дами, преминали през мастектомия, през размери от 60/C чак до 120/G, та до бански и домашно облекло. И тъй като целият екип, стоящ зад успеха на компанията, знае много добре колко важен е правилният размер сутиен за здравето и удобството на неговата притежателка, те имат още едно надмощие над всички други - онлайн консултация за избор на сутиен.
Какво предпочита българката - красотата или удобството? Или и двете!
Правилният отговор тук е "и двете"! Все пак българската жена е известна по света с ненадминатата си красота, а когато към нея добавим и комфорта на прекрасен модел с декорация от тюл или дантела, комбинацията определено става взривоопасна. Ивелина Димитрова издава, че българките предпочитат ярките цветове, по-привлекателните и декорирани модели, но стане ли дума за бельо класиката в черно и бежово надделява, заради предимството да се съчетава една идея по-лесно с цялостната визия. Все пак към асортимента в Astratex.bg ежеседмично се стремят да има нови продукти, а няколко пъти годишно да бъде успешно реализирана и нова колекция под собствената марка Astratex.
Повече за организатора на събитието:
eCommerce Academy e aкадемия за електронна търговия, доказала се през годините като надежден източник на полезна информация за онлайн продажби, инициатор на редица събития за електронна търговия, издател на 2 книги и създател на едни от най-богатите YouTube и Podcast канали за електронни търговци у нас. Академията организира и един от най-популярните конферентни формати, не само у нас, но и на международно равнище – Balkan eCommerce Summit. Неин създател и управител е Никола Илчев.