Най-популярната дума за 2014 г. всъщност е символът на любовта - сърцето, съобщава "24 часа", цитирайки в. "Дейли мейл".
Това бе установено, след като група учени и анализатори от компанията Global Language Monitor в Остин, щата Тексас, анализира употребата на думи и символи в редица блогове и социалните мрежи Facebook и Twitter. Резултатите показали, че символът на любовта е използван над 250 000 пъти в световни медии само за последната година.
"В момента английският език преминава през забележителна трансформация, която не прилича на никоя друга в 1400-годишната му история – неговата система на писане, азбуката се сдобиват с писмени знаци с удивителна скорост. Тези писмени знаци са идеограми или пиктограми, които се наричат емоджи и емотикони", заяви Пол Пеяк, президент на Global Language Monitor.
Днес все по-нарастващото присъствие на познатите емотикони показва, че с възхода на интернет, символите си проправят път в английския език. В момента има над 722 признати символа, изразяващи емоция, състояние на ума, човек, място или предмет, като се очаква през 2015 г. да се появят поне още 250.
Другите думи, които са се използвали най-много през годината са "вейп" от думата "vaporise" (изпарявам се), използвана за електронните цигари. Тя беше обявена за дума на 2014 г. от Оксфордския речник за 2014 г. "Принц Джордж" също влезе в класацията за най-популярни имена, наред с явлението "кървава луна" .