Колкото повече са пробните, толкова по-вероятно е човек да купи нещо. Колкото по-дълга е опашката от хора, толкова повече клиенти ще напуснат магазина, без да купуват нищо. Експертите са изчислили, че ако има до 4 души на опашката до пробната, 3,6% от клиентите няма да чакат да пробват дрехи. А ако на опашката има повече от 10 души, 19% от клиентите ще отложат покупката. Ето защо колкото повече са пробните, толкова по-добре. В големите магазини с много пробни само около 70% от тях се използват в пиковите часове. Това означава, че не всички пробни ще се използват едновременно. А магазинът не иска това да се случи - този голям брой пробни дава на служителите достатъчно време да премахнат ненужните предмети от пространството и да помогнат на клиентите. Предполагаме, че и вие не искате да чакате на опашка. Разбира се, това чувство не ви харесва, така че ще напуснете магазина, без да купувате нищо.