Облеклата на главната героиня напълно предават нейното морално и физическо състояние по време на разказа. В началото на филма виждаме Едит щастлива и влюбена. Тя е облечена по последна мода. Облеклото ѝ е съставено от ярки материи и цветя. Образът ѝ изглежда лек и наивен.
Когато момичето се омъжва и се премества в семейния дом на съпруга си, роклите ѝ стават все по-тъмни и скучни. Така сценаристите искат да покажат, че колкото по-дълго Едит е в компанията на съпруга си измамник и сестра му, толкова повече те изсмукват ресурсите от нея - житейски и финансови.
Златистите нюанси постепенно се превръщат в тъмнозелени. В края на филма виждаме едно момиче в бяло. Тя е на прага на смъртта. Героинята изглежда бледа и уморена, а лицето ѝ се слива с облеклото.
Виолетовите цветове на тоалета и люляковият цвят символизират скръб и траур за бащата.