Дизайнер на костюмите: Катрин Мартин
За костюмите на тази адаптация на "Великият Гетсби" започна да се говори много преди премиерата на филма. Това не е изненадващо, тъй като тоалетите са изработени от къщата на „Prada“. Те са реплики за 20-те години на миналия век и имат много по-малко общо с модата от онова време, отколкото роклите във филмовата адаптация от 1975 г.
Но неоспоримото им предимство е, че те перфектно пресъздават настроението на преднамерен блясък, необуздано забавление и безгрижие, което е пронизвало епохата.
Дейзи трябвало да изглежда мечтателна и някак ефимерна, като пеперуда, която може да отлети. Художникът постига този ефект, като използва избелени цветове - сиво, прасковено и др. Също така в негова услуга е била и модерната през 20-те години на ХХ век свободна кройка на роклите. Тя придава на Дейзи въздушност. Това момиче създава впечатлението, че ако я докоснеш ще се разпадне.
Този образ отлично илюстрира факта, че за Гетсби тази жена е мечта, която дълго време е била недостижима.
Също така за съпруга ѝ тя не е земна жена, а нещо изкуствено. За да я замени, той избира дама, облечена в много по-пищни цветове. Любовницата му се облича в червено, зелено, като подправя всичко с вулгарни волани. Идеята на режисьора Баз Лурман е блясъкът да бъде прекалено голям, до степен на непристойност. Марката „Tiffany & Co“ му помага да постигне това впечатление. Диадемата на Дейзи „Савой“ се оказва наистина неприлично скъпа. Цената на това великолепие е 200 хиляди долара.
Според идеята на художниците тя напомня малко на индианска украса за глава, но в същото време е изработена много деликатно и елегантно. Този "индиански" намек има за цел да внесе нотка дързост в образа на героинята. Диадемата се превръща във визитна картичка на филма и е използвана за снимки в рекламната кампания.