Дизайнери на костюми: Едит Хед и Юбер Живанши
От гледна точка на модата филмът "Сабрина" с Одри Хепбърн в главната роля е интересен, защото поставя началото на сътрудничеството и топлото приятелство между филмовата дива и модния дизайнер Юбер Живанши. След "Римска ваканция" Хепбърн вече е истинска звезда, ползваща се с правото самостоятелно да избира дизайнер на костюми, който да работи по тоалетите ѝ.
Актрисата лично идва в модната къща "Живанши" на „авеню Алфред дьо Вини“ в Париж, за да се запознае с бъдещия велик кутюрие. По онова време 26-годишният Живанши все още не е широко известен.
Тъй като модният дизайнер не знае коя е Одри Хепбърн, защото по това време "Римска ваканция" все още не е излязъл на екран във Франция, той решава да не губи време за индивидуално ушиване на рокли за нея. Живанши предложил на актрисата да избере нещо от току-що пуснатата му колекция и звездата се съгласила. Тя искала тоалетите на „Сабрина“ да са пропити с парижки шик. В резултат на това личен кутюриер на главната героиня става Юбер Живанши.
Така в гардероба на Сабрина се появяват няколко неща, които по-късно се превръщат в отличителни белези на стила на Одри Хепбърн. Първо, Живанши предлага на актрисата известното четириъгълно деколте, което по-късно става известно като "деколтето на Сабрина". Благодарение на тази кройка звездата успява да скрие изпъкналите си ключици, заради които била много комплексирана.
Облеклата на „Сабрина“ след пътуването ѝ до Париж и други костюми са проектирани от Едит Хед, известна дизайнерка на костюми, която до този момнет е носителка на осем „Оскара“ за костюми. Юбер Живанши дори не е споменат в надписите, така че модният дизайнер не може да сподели наградата с нея.
Одри била много разстроена от тази несправедливост. Въпреки това кутюриерът винаги е подчертавал, че е спечелил много по-голяма награда в този процес - приятелството си с блестящата Одри Хепбърн.