Огромният успех обаче идва с главните роли в „Лудориите на Зак и Коди“, ситком на Дисни, чиято премиера е през 2005 г. Този сериал и неговото продължение, „Корабните приключения на Зак и Коди “, са продукциите, които наистина изстрелват братята Спраус към славата.
Успоредно с това те пускат марка за дрехи и други продукти и са лица на рекламна кампания на игрите Нинтендо. Популярността им расте, през 2007 г. те стават най-богатите деца на планетата, а през 2010 г. - най-добре платените актьори на Дисни. Тогава те изкарват около 40 хиляди долара на епизод. Любопитното е, че вместо да уловят момента и да се насочът към още по-комерсиални проекти, през 2011 г. близнаците заминават да учат в колеж.
Дилън казва: „Единственото нещо, което знаех със сигурност, беше, че не искам да уча актьорско майсторство. Вече имахме опит в това и не смятахме, че имаме нужда от повече обучение.“ И двамата следват в Нюйоркския университет: Дилън изучава дизайн на видеоигри, а Коул – археология.