Италианската модна марка Dolce & Gabbana създаде първата си колекция с хиджаб и абая, предназначена за жените в арабския свят. Така висшата мода официално се обърна към религиозното облекло и по-специално към огромния арабски пазар.
Новите модели предизвикаха вълна от коментари в мрежата. Колекцията ще се продава от този месец в магазини в Близкия Изток, както и в Мюнхен, Милано, Лондон и Париж. Дизайнерите описват модните си предложения като "блян, сред дюните и небето на Близкия Изток, приказна история изяществото и красотата на прекрасните арабки". Голяма част от дрехите са декорирани със същите мотиви, които Dolce & Gabbana показаха в колекцията си пролет/лято 2016.
Това лято стана ясно, че през 2013 г., мюсюлманките са похарчили 266 млрд. долара за дрехи и обувки. Разходите в тази категория пък се очаква да достигнат 484 млрд. долара до 2019 г. Други модни компании като DKNY и Tommy Hilfiger също започват да обръщат внимание на този пазар. Net-a-Porter има такава секция на своя сайт, а Moda Operandi също предлага подобна колекция.