Експертите смятат, че след две години карантина много от нас искат да наваксат изгубеното време по най-добрия възможен начин и да повдигнат духа си с помощта на цветни дрехи. И това изобщо не е случайно.
Това се случва, защото има пряка връзка между цветовете и нашите емоции . Избирайки цвета, който да облечем, ние всъщност изразяваме как се чувстваме или как искаме да се чувстваме, без да казваме или мислим нищо.
Определени марки използват това перфектно и пускат новите си колекции в определен момент, именно за да повлияят на потребителите, които посягат към ярките цветове. Ето защо се появиха множество облекла в ярко червено, както и в тюркоазено и оранжево.
А за тези, които особено обичат да се открояват, има и т.нар. неонови цветове, които определено не са за хора, които обичат да остават в зоната си на комфорта.