Това е цвят, който донякъде прилича на една по-ярка версия на цвета каки, стана популярен по очевидни причини. Напоследък модата се насочва към естествените материи и използва цветове, близки до тези в природата. А зеленият копър, откъдето идва и името му, напомня на листата на подправката или полета със свежа трева. Интересното тук е, че зеленото е по-популярно в търсенията за интериор, отколкото в тези за тоалетите. Така например търсенията на фразата „зелен дизайн за кухня“ са се увеличили със 155%. Освен това зеленините започват да бъдат основна част в ястията на хората, като търсенията на „маргарита с кисела краставичка“ са се увеличили със 100%. Друго търсене в класацията на увеличилите броя си е “зелено настроение” ( с 80% ) и подсказва за интереса на хората към зеления цвят като цяло. Така че смело планирайте своя маникюр, облекло и дори мебели и интериор в този релаксиращ нюанс.