Компанията страда и от това, че Уекснър сякаш вече не разбира променящия се свят на модата. „Аз ли съм единственият тук, който знае какво искат жените?“, питал той служителите си, но като че ли той не е виждал нещата реално.
След като „Виктория Сикрет“ провежда кампания, наречена „Перфектното тяло", която включва само модели с идеално мерки, други брандове отвръщат на удара.
Брандът за дамско бельо „Лейн Брайънт“ провежда кампанията в мото „Не съм ангел". Други подобни компании пък се противопоставят на ретуширането на снимки и популяризират различните типове тела в рекламата си.
През 2018 г. модното шоу на марката за дамско белзо на Риана - „Savage x Fenty“, стана хит заради участието на модели от всякакъв произход. Бела Хадид, която е участвала в 3 модни ревюта на „Виктория Сикрет“ между 2016 и 2018 г., казва пред медиите, че участието ѝ за „Savage x Fenty“ е единственият път, когато се е чувствала истински силна по време на шоу на бельо.