След като от фирмата се отървават от образа на "Виктория" и разчитат на ангелите за една по-секси гледна точка, някои служители изказват опасения относно новата марка. Всъщност много от тях смятали, че брандът, който винаги се е гордял с това, че поставя жените на първо място, се е променил много. Вместо това „Виктория Сикрет“ се фокусира върху мъжкия поглед и дава приоритет на идеята, че сексът продава.
„Оригиналната Виктория беше мъртва, тя беше убита от ангелите“, казва Синди Фебъс-Фийлдс, бивш главен изпълнителен директор на компанията. "Преминахме към по-агресивна и секси гледната точка." Уекснър дори привлича режисьора на „Трансформърс“ Майкъл Бей, за да придаде на рекламите на бранда атмосфера, подходяща за мъжката аудитория.