След като сравнил някои рекламни постери, превърнали се в икони на миналото и в настоящето, модният историк Лилах Рамзи открил цикличен характер в този отрасъл, който понякога достига до пълно съвпадение и повторение. Разбира се, тук не става дума за плагиатство, но серията снимки, които ние от Dama.bg сме подбрали за вас, показва, как образите от миналото служат като корени за създаването на модни икони в настоящето.

Рамзи обяснява, че предходните емблематични модни снимки могат да се използват от съвременните дизайнери, за да опишат съвременната мода, модни тенденции и в крайна сметка, да заимстват достиженията на миналото или непосредствено да са вдъхновени от работите на миналото.

Рамзи твърди, че се стреми да помогне на съвременниците си, които са свикнали да виждат във всеки нов моден повей най-новите разработки, да погледнат назад и да намерят аналогични сюжети.

Това циклично повторение за пореден път потвърждава поговорката „Всичко ново е добре забравено старо”.