X

Булгур за закуска? Защо не?

от в 08:46 на 11.08.2016 в Рецепти | Свободно време


Булгур за закуска? Защо не?

Булгур за закуска? Защо не?

Ако не обичате овесени ядки или просто са ви писнали, булгурът е чудесен вариант да ги заместите в сутрешното си меню. Свикнали сме да го използваме единствено за салата табуле, но той всъщност е много полезен и е добре да намерим и други негови приложения.  Булгурът е източник на калций, желязо, магнезий, фосфор, калий, натрий, цинк, йод, мед, манган, селен, витамини A, C, D, E, K, B1, B2, B3, B5, B6, B9 (фолиева киселина), B12 и редица аминокиселини.

Необходими продукти

1 чаена чаша булгур

2½ прясно или бадемово мляко

3 лъжици кафява захар или друг подсладител

щипка канела

1 нарязан банан

Начин на приготвяне

Предишната вечер залейте булгура с млякото, покрийте го с фолио и го сложете да престои до сутринта. Когато станете добавете останалите съставки, ако обичате ядки можете да добавите и орехи или пък тахан.

 



Теми   булгур | закуска

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(gemius/category_35.txt): failed to open stream: No such file or directory

Filename: views/index.phtml

Line Number: 905

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(): Failed opening 'gemius/category_35.txt' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear')

Filename: views/index.phtml

Line Number: 905