X

Диетата на една обикновена жена, която наистина работи

от в 09:00 на 06.03.2017 в Здраве и спорт | Диети


Диетата на една обикновена жена, която наистина работи

Диетата на една обикновена жена, която наистина работи

Като много жени и Александра не била доволна от тялото си и постоянно търсела нови и нови диети, които да отговорят на нейните нужди и изисквания. След много проучвания и опити тя си изградила необходимата диета, с която да поддържа тялото си във форма. Чрез нея не се отслабва лесно, но наистина работи.

„Знаех, че трябва да променя хранителните си навици, но големият проблем беше, че нямах достатъчно време“, споделя тя. „Трябваше да водя децата на училище, да се грижа за дома. Нямах достатъчно време, за да готвя отделни ястия само за мен, затова реших да заменя някои от храните в ежедневното ми меню.“

Принципите на нейната диета са много прости и смятаме, че лесно могат да бъдат приложени и в твоя хранителен режим:

Хляб

Замених хляба с натурални бисквити, крекери и черен хляб. Постепенно започнах да намалявам и тяхното количество. Накрая открих, че не се нуждая от толкова много хляб, въпреки че наистина обичах хляба!

Газирани напитки

Започнах да избягвам пиенето на газирани напитки, ако все пак пия сода – се ограничавам до една чаша.

Алкохол

Предпочитам да не пия алкохолни напитки изобщо, но понякога е трудно да не пиеш поне една чаша особено когато си на някакво специално събитие или си излязла навън с приятелки. В подобни случаи избирам да пия вино, защото то поне има здравословни ползи.

Захар

Беше ми много лесно да заменя захарта. На пазара има много натурални подсладители с по-малко калории и по-малко вредни ефекти. Трябваше просто да внимавам, когато готвя и да включа заместителите в рецептите си.

Сокове

Тази промяна се хареса от цялото ми семейство: Забравих за всякакви изкуствено подсладени сокове и започнах да пия само фрешове. Децата ми също ги обожават.

Кафе

Лесно замених и черното кафе със зелено. То има много здравословни ползи, но най-хубавото е, че е естествено средство за отслабване. Вкусът му е малко по-различен, но лесно се свиква.

Закуската

Закуската е основно хранене за деня и не бива да я пропускаш. Ако пропуснеш закуската, е по-вероятно да напълнееш! Затова реших да закусвам всяка сутрин, независимо колко съм заета. Освен това направих няколко промени в менюто – вместо яйца и шунка, ям яйца и зеленчуци.

Шоколад

Не можех да се откажа от шоколада. Как можех да живея без него? Въпреки че не ям чак толкова много, обичах да изяждам няколко парчета, докато гледам някой приятен филм. Затова реших да заменя шоколада с черен – колкото по-черен и горчив е, толкова по-малко мазнини и захари съдържа.

Плодове

Плодовете оказват страхотен ефект върху здравето ти, но ако си на диета, трябва да избягваш висококалорийните плодове. Започнах да наблягам на червените плодове, които съдържат големи количества антиоксиданти, и на зелените, като кивита и ябълки, които те зареждат с витамини.

Сосове и дресинги

Много обичам майонеза, но се оказа, че мога да я заменя с много неща – крема сирене, авокадо, зехтин и т.н.

Кисело мляко

Започнах да си приготвям киселото мляко у дома. Ако ми се наложи, купувам по-нискомаслената версия от супермаркета. И избягвам всички подсладени десертни млека.

Освен това започнах да ходя по 30 минути всеки ден.



Теми   диета | здраве | здравословно хранене | храна

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.