X

Какво ще се случи, ако спрете захарта за три дни

от в 09:45 на 19.12.2016 в Здраве и спорт | Диети


Какво ще се случи, ако спрете захарта за три дни

Какво ще се случи, ако спрете захарта за три дни

Почти всички от нас са си мислили да започнат диета някога в живота си. За някои е само желание да свалят няколко килограма преди важно събитие, за други отслабването е нещо, с което се борят от години. Един шведски доктор – Андреас Еенфелд твърди, че трябва да спрем да вярваме в митовете за храната и да се доверим на сигналите, които тялото ни ни изпраща. И ние сме съгласни с това.

Както е известно, получаваме енергия от два различни източника:
- Въглехидрати, включително и захар
- Мазнини

Дълги години ни бе казвано, че мазнините са лоши и единственият начин да отслабнем, е да ядем нискомаслени продукти. Но въпреки това отказването на захарта е нещо, което заслужава много по-голямо внимание. Ако го направите, ще се случи нещо много интересно:

  • Щом спрете да се тревожите за консумирането на мазнини (в разумни количества) и се откажете от захарта, ще успеете да бъдете слаби постоянно и като бонус ще получите по-добро здраве, повече енергия и страхотна кожа и коса.
  • Вече няма да изпитвате нуждата да проверявате калорийния състав на всичко, което купувате. А талията ви ще бъде първото място, от което ще отслабвате.

Ако се откажете от захарта дори само за три дни, скоро ще усетите ново чувство на ситост и в последствие ще се задоволявате с по-малко храна. Много хора, които опитват това казват, че вече нямат нужда от обилна вечеря и не им се иска да ядат допълнително.

Предложения за ястия

Закуска

• Бъркани яйца с шунка или бекон
• Варени яйца с малко майонеза
• Кафе със сметана
• Извара или сирене котидж (не повече от 5% мазнини) с горски плодове
• Палачинки от бадемово брашно
• Салата със зелени зеленчуци и маслини

Обяд

• Месни ястия: котлети или месо, запържено с малко лук
• Супа (без въглехидрати, освен картофи и варива)
• Салата (приготвена от всякакви зеленчуци)
• Рибни ястия (с изключения на неща с високо съдържание на въглехидрати)

Вечеря

• Печени зеленчуци (броколи, карфиол, спанак, чушки)
• Гъст сос от яйца и скариди
• Сандвич с авокадо и сьомга
• Някоя от опциите от закуска

Помнете, че това са само предложения и можете да съставите менюто си както желаете. Не се тревожете да експериментирате и да приготвяте обикновените храни по нови начини.

Ако се придържате към тази система за известно време, ще бъдете изненадани да установите, че сте свалили няколко размера. В същото време, ще огладнявате по-рядко, няма да имате проблеми с кръвното или червата си и ще имате повече енергия. По-важното – този метод ще ви помогне да контролирате тялото и живота си. А и ще ви се хапва по-малко сладко!



Теми   детокс | захар | отслабване

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.