С покачването на цените, поддръжката и активната работа на фитнес центровете се затрудни. Скокът в цената на тока и несигурността от страна на посещаемост се оказа причината множество по-малки фитнес обекти да затворят врати през последните месеци.
Поради тази причина на преден план дойдоха платените едногодишни абонаменти, които набират голяма популярност в българската фитнес индустрия. Постоянен достъп до фитнес услуги, които да гарантират фиксирани цени за клиентите и самите спортни центрове за определения времеви период, се оказва спасителния план в настоящата криза във фитнес индустрията.
Абонаментите за фитнес залите, всъщност създадоха един отделен бизнес, който цели да увеличи посещаемостта и достъпността до спортните обекти. Най-новият и набиращ в момента популярност абонамент от този тип е услугата Coolfit, ориентирана към корпоративните клиенти.
Coolfit се използва лесно, тъй като е под формата на мобилно приложение, работят с голям брой спортни и лайфстайл обекти, сред които и най-търсените - Pulse Fitness&Spa и Athletic Fitness, даващо богат избор на клиентите на услугата. Растящият интерес към Coolfit, ни накара да потърсим още информация за тях и поради тази причина се свързахме с мениджъра на услугата - Божидар Божидаров, който има 5-годишен опит на ръководна позиция в една от най-успешните вериги фитнеси в България.
В интервюто ни с Божидар Божидаров, той сподели пред нас как всъщност се е зародила идеята за CoolFit:
• Последните две години категорично доказаха важността на спорта за доброто здравословно състояние на хората. В момента все повече българи спортуват и това е тенденция, която бе отчетена от работодателите. Спортуващите служители са по-ползотворни за бизнеса, тъй като са много по-продуктивни от тези, които не водят активен начин на живот. Все повече компании предлагат на своите служители спорт. Корпоративния свят имаше нужда от услуга, която да дава достъп до най-популярните фитнес вериги. Това са главните причини, които вдъхновиха проекта CoolFit. На едно място ние събрахме някои от най-големите фитнес клубове в градовете София и Пловдив и добавихме услугата Pulse+, която дава възможност за тренировки от вкъщи и е перфектна за хората, които работят от своя дом.
При въпроса какво отличава CoolFit от останалите подобни услуги на българския пазар, той отговори:
• Ние сме изключително гъвкави. Може да кандидатствате от името на своя работодател и ще получите предложение, адаптирано към вашите нужди. Предлагаме и опцията самият ползвател да заплаща за своята карта в случай че компанията не може да си позволи покриването на разхода за своите служители. CoolFit събира на едно място най-големите спортни вериги у нас. Освен това ще получите достъп и до отстъпки в редица търговски обекти, които ще бъдат обявени съвсем скоро на нашият уеб сайт и да не забравяме уникалните онлайн платформа за тренировки Pulse+. Не на последно място ние сме изцяло дигитализирани и входът в спортните обекти се осъществява чрез мобилно приложение. Това спестява множество затруднения за ползвателите. Стандартните пластики много често биват забравени, а самата им дистрибуция до ползвателите отнема време. Мобилното ни приложение дава възможност и за бързо и лесно прекратяване на услугата.
По въпроса, който пряко засяга клиентите на CoolFit - какво всъщност ще получат при закупуването на абонамента, Г-н Божидаров отговори:
• Към момента потребителите на CoolFit имат възможност за достъп до над 40 спортни точки в София, като предвиждаме те да нарастват в рамките на следващите 2 месеца. Най-посещаваният и популярен обект сред тях е лайфстайл веригата Pulse Fitness & Spa. Смятам че всеки един ползвател на услугите, като фитнес, групови занимания и СПА процедури не би намерил по-добра възможност от тази, която предлага услугата CoolFit. Нашите клиенти могат да се възползват и от отстъпки в множество търговски центрове. Както вече споменах, потребителите на CoolFit могат да тренират и онлайн с платформата Pulse+, която сама по себе си става все по популярна и предпочитана от множество хора, които правят първата си крачка към спорта и се притесняват да отидат във фитнес зала или тези които нямат достатъчно време да я посетят.
Мениджърът на услугата, разказа още и за плановете за разрастване на CoolFit:
• Ние сме изключително амбициозни в плановете си за разрастването на CoolFit. Причината е, че вярваме в услугата, която предоставяме и че тя няма реален аналог в България. Множеството запитвания от големи фирми ни мотивират да мислим в посока как да не спираме с иновациите и как да добавяме, още и още, услуги и преференции за ползвателите на CoolFit. Съвсем скоро сме предвидили да обявим и нещо, което наистина ще бъде уникално по рода си, но нека го запазим в тайна към този момент. Ако желаете, може да следите социалните ни мрежи, за да се информирате за всичко, свързано с нас или разбира се – да кандидатствате от името на своя работодател. - това сподели мениджърът на Coolfit - Божидар Божидаров.
От отговорите на г-н Божидаров, можем да кажем, че социалната придобивка CoolFit със сигурност притежава потенциала да предостави на клиентите си едно ново и удобно фитнес и лайфстайл преживяване, което да отговори на новите нужди и желания ориентирани към активния и здравословен живот на потребителите.