X

Още храни, които ще ви помогнат да отслабнете

от в 12:31 на 06.08.2015 в Здраве и спорт | Полезни храни


Още храни, които ще ви помогнат да отслабнете

Още храни, които ще ви помогнат да отслабнете

Иска ви се да свалите няколко килограма по здравословния начин, но отслабването ви е в застой? Вероятно вече сте прочели статията ни за храни, които ще ви помогнат да отслабнете. Предлагаме ви още 5 чудесни храни, които ще забързат метаболизма ви и ще ви помогнат да постигнете мечтаната фигура бързо и вкусно! 

1. Сьомга

Тази риба освен, че е много вкусна, има и свойството да засища бързо, благодарение на здравословните си омега 3 мастни киселини. В комбинация с високото съдържание на протеин, това ще забърза метаболизма ви осезаемо.

2. Краставици

Тъй като съдържат повече от 90% вода, краставиците са перфектни за хрупкаво похапване, което почти не съдържа калории. Освен това ще ви помогнат и срещу подуванията.

3. Ягоди

Скорошно проучване доказа, че ако си хапвате ягоди вместо други сладки храни, ще поемете средно 134 калории по-малко със следващото си хранене.

4. Лешници

Пълни са с мононенаситени мазнини, които могат да помогнат срещу подутия корем. Освен това съдържат и полезни съставки като фибри, фолиева киселина и калий.

5. Яйца

Две яйца съдържат почти четвърт от количеството протеин, от което се нуждаете ежедневно. Именно поради този факт, ако хапнете яйца за закуска, със сигурност ще ядете по-малко през деня.

Набавете си също и следните съставки, за да приготвите с тях вкусни и диетични ястия:

Спанак
Балсамов оцет
Пълномаслено мляко
Пресен копър
Пълнозърнест хляб
Дижонска горчица
Ябълков оцет
Синапено семе
Захар
Фета сирене
Мед

Ето и няколко предложения за рецепти с тези чудотворни храни!

Закуска

Бъркани яйца със сьомга

Сотирайте 100 грама сьомга с ½ чаена лъжичка зехтин при висока температура, докато рибата потъмнее (за 1-2 минути). Прибавете 2 разбити яйца и разбърквайте, докато стане готово според вашия вкус. Сервирайте с 1 чаша спанак, поръсен с микс от 1 чаена лъжичка зехтин и 2 чаени лъжички балсамов оцет.

Обяд

Сандвичи с пикантни яйца

Разрежете 2 твърдо сварени яйца на половинки. С вилица разбийте жълтъците заедно с 1 чаена лъжичка кисело мляко, ½ чаена лъжичка дижонска горчица и 1 чаена лъжичка нарязан копър. Намажете една филийка пълнозърнест хляб (без кората) с дижонска горчица и нарежете диагонално на 4 парчета. Покрийте всяко парче с 2 резенчета краставица, 1 парченце фета сирене и яйцата.

Следобедна закуска

Бързи кисели краставички

Поръсете две нарязани краставици с ½ чаена лъжичка сол и оставете да постои за 15 минути. В тенджерка поставете 1 чаша ябълков оцет, 1 чаена лъжичка нарязан копър, ½ чаена лъжичка синапено семе и 1 чаена лъжичка захар и оставете да заври. Оставете да къкри за 5 минути и махнете от котлона. След като се охлади, посипете краставиците със сместа.

Вечеря

Сьомга с лешникова коричка и салата с краставици и ягоди

Смесете 2 супени лъжици нарязани на ситно лешници с 1 чаена лъжичка зехтин и сол и пипер на вкус. Поставете парче сьомга в тази смес. Печете на фурна, предварително загрята на 180 градуса, за около 8-10 минути. Поставете ¼ чаша нарязани ягоди и ½ чаша нарязани краставици в чиния и поръсете с 30 грама фета сирене и балсамов оцет на вкус.

Десерт

Хапки с лешници, ягоди и кисело мляко

Смесете 1 чаена лъжичка мед с ½ чаша кисело мляко, 1 чаена лъжичка натрошени лешници и 1 нарязана ягода. Разнесете равномерно сместа върху стъклена чиния и замразете във фризер за около 3 часа. След това оставете да се отпусне на стайна температура и разчупете на хапки.

Кой каза, че диетите не могат да бъдат вкусни?



Теми   диета | отслабване | рецепти

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.