X

Вредните навици, които образуват коремче

от в 09:24 на 13.11.2013 в Здраве и спорт | Здраве


Вредните навици, които образуват коремче

Вредните навици, които образуват коремче

Всички имаме вредни навици, за много от тях дори не подозираме. Проблемът е там, че те пречат на формата ни и много често са причината за появата за така неприятното на всички нас коремче. То изпъква, когато носим прилепнали блузи или рокли и пречи на доброто ни самочувствие. Вижте от кои ваши навици можете да се откажете, а с тях да се отървете и от коремчето си.

 
1. Не ядеш хляб
 
Знаем, че това е добър начин за отслабване. Подкрепяме отказването от белия хляб, но това не се отнася за черния и ръжения. Не се заблуждавайте! Черният и ръжения хляб контролират нивата на инсулина и предотвратяват риска от натрупване на мазнини в коремната област и появата на коремчето.
 
2. Пропускаш основните три хранения 
 
Един от най-вредните ни навици! Пропуснем ли едно от храненията, объркваме изцяло режима си на хранене и организма си. По-добре хапвайте по-често, но по-малко. С това ще избегнете вълчия глад, който изпитвате в късните часове.
 
3. Може да не ти се случва да пиеш често, но когато го направиш е качествено
 
Много дами не пият често алкохол. За някои е нормално да консумират 1 или 2 пъти в месеца, но си наваксват за целия месец. Алкохолът съдържа много калории, които не засищат организма ни. При консумацията на алкохол ти насочваш тлъстинките към коремната област. За дамите, почитателки на червеното вино, имаме добра новина! Диетолозите твърдят, че то наистина помага в битката с коремните мазнинки.
 
4. Единственото упражнение, което правиш, са коремните преси.. и то доста
 
Много момичета си мислят, че ако правят по 100-200 коремни преси на ден, коремните мазнинки ще изчезнат, а на тяхно място ще се появят добре изваяните плочки. Грешка! За да започнат да се отбелязват тези плочки, трябва първо да изчезне подкожния слой мазнини, а това с коремни преси няма да стане. Вместо да ползвате цялото си време правене на коремни преси, излезте да потичате в парка за 10-15 минути. 
 
 
Не е трудно! Проявете постоянство! Ще живеете по-здравословно, ще бъдете в добра форма и няма да се притеснявате дали ще можете да си закопчаете панталона! 


Теми   корем | навици | тяло

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.