Дизайнер на костюми: Ейко Ишиока
Какви са били вампирите и техните любовници преди “Здрач“? За да разберете това, трябва да видите филмовата версия на романа на Брам Стокър "Дракула". В прочита на Франсис Форд Копола обаче има много добавена романтика, но филмът не губи много от това. Тази картина може да се нарече класика на готическото кино за вампири с всички необходими визуални атрибути. Японката Ейко Ишиока се е опитала да ги създаде.
Специално място в тази история заема червеният цвят, който символизира две страсти едновременно - жаждата за кръв и също толкова силната жажда за любов. Аленият цвят се появява още в първите кадри, когато младият адвокат, изигран от Киану Рийвс, среща мистериозния граф Дракула облечен в сатенен кървавочервен халат.
На срещата му идва момиче с развяваща се червена рокля, която отново е олицетворение на страст и кръв. Третата поява на този цвят става съдбовна. В червена рокля Мина идва на среща със загадъчен принц. В този момент момичето попада под влиянието на графа.
Но не само червеното, въпреки драматичната си и символична роля, е това, което Ейко Ишиока призовава да ѝ помогне. За да покаже целомъдрения и разсъдлив характер на Мина, художникът в първата част на филма я облича плътно в зелено, за което се знае, че е цветът на мъдростта.
Пускайки граф Дракула в света на хората, Ейко му рисува напълно сив костюм, с който е лесно да се слее с тълпата. Но за да покаже, че такъв герой не може да се слее с нея, тя добавя необичайни детайли към изображението, като тъмните очила.