Дизайнер на костюмите: Дебора Скот
Дебора Лин Скот е трябвало да визуализира вярно епохата, тъй като филмът съдържа исторически елемнти. Костюмите ѝ е трябвало да отразяват героите и да илюстрират превратностите на техните съдби, а роклите, фраковете и шапките е трябвало да издържат на суровите условия на снимане. Във всички отношения Дебора се е справила отлично.
Преди да започне работа, художничката чете много литература за едуардианската мода - 1910-1914 г. Тя прекарва много часове и дори дни в архивите, където изучава фотографски хроники. В резултат на това дрехите във филма изглеждат толкова автентични, че изглежда сякаш Дебора просто ги е взела под наем от музей.
Както вече споменахме, кройките на роклите, както и всички аксесоари, са пресъздадени много реалистично. В епохата на Едуард, жените са носели корсет, но той е бил много по-дискретен под дрехите, отколкото преди. В началото на ХХ век полата е била права и е имала шлейф отзад. Отличителна черта на модата от това време са били невероятните обеми на шапките, които са били обилно украсени.
Всичко това виждаме в гардероба на Роза. Цветовете на тоалетите ѝ ни казват всичко за момичето, което тя старателно се опитва да скрие. Например червената ѝ рокля, покрита с черна дантела, в сцената на срещата с Джак символизира страстта, която е скована от мрачни задължения. Както знаем, в "Титаник" Роуз пътува за сватбата си със студен и пресметлив младоженец, когото не обича.
Но в момента на влюбването, след интимната ѝ близост с Джак, момичето е облечено в светлорозов и лилав тоалет с минимална украса. По този начин художникът ни загатва колко лека и радостна се чувства тя.