Първото модно ревю на Victoria's Secret е през далечната 1995 г. Шоуто става ежегодно и се провежда до 2018 г. Модели, които са наречени „ангели“, се появяват на модния подиум с бельо на марката и с луксозни крила. Дълго време тези момичета с перфектни фигури са еталон за красота за много жени. Но времената се променят.
Едно от доказателствата за това е, че стратегията на бранда, която акцентира върху съвършеното тяло, не работи вече. Тя е критикувана през 2014 г. за рекламата си. Тогава над 30 хиляди души подписват петиция с искане компанията да се извини за това, че насърчава стремеж към нездравословни и нереалистични стандарти за красота.
Много хора са приятно изненадани от желанието на модната марка да се вслуша в мнението на своите клиенти. Наскоро Victoria's Secret реши да се сбогува с ерата на „ангелите“ и представи новите посланици на компанията - жени с „постижения, а не пропорции“. Нека видим кои са те.