През 2010 г. певицата реши отново да експериментира с косата си, като този път я боядиса в червено. В тази форма тя се появи на европейските музикални награди на MTV. Причудлива бяла рокля от Marchesa идеално подчерта новата й визия. Тя носеше рокля на Жан-Пол Готие и за 4-те си награди „Грами“ през 2011 г.
През 2011 г. Риана реши да опита в модния бизнес. Тогава тя създава първия собствен аромат Reb'l Fleur, който има голям успех. Впоследствие певицата пуска още няколко варианта за парфюм. В същото време тя анонсира своя моден проект, разработен съвместно с Армани, а през 2013 г. показа първата си колекция дамски дрехи по време на Лондонската седмица на модата. По-късно тя си сътрудничи с Dior и Manolo Blahnik. През 2015 г., заедно с известна компания, певицата разработи лимитирана колекция обувки. Особена популярност добиват нейните кожени чехли, които по това време можеха да се видят на много знаменитости. През 2019 г. тя стартира марката Fenty. Създадена е в рамките на компанията LVMH и става първата модна къща от 1987 г. насам като част от LVMH. Риана е първата жена, която стартира собствена марка за тази компания. Понякога тоалетите й предизвикват неразбиране у околните. Като например жълтата рокля на Гуо Пей, в която тя се появи на Meet Gala - 2015. Риана стана обект на шеги и източник на мемове в интернет. Сравняваха я с бъркани яйца и омлет.