X

30-дневно предизвикателство с клекове

от в 16:30 на 02.04.2015 в Здраве и спорт | Спорт


30-дневно предизвикателство с клекове

30-дневно предизвикателство с клекове

Няма дама, която да не мечтае за тяло, след което мъжете по улицата да се обръщат. Ако и ти си една от тях и искаш най-накрая любимите ти къси панталонки да стоят като на модел от списание, то ние имаме предложение за теб. Имаш точно един месец преди лятото да е настъпило, в който да моделираш най-женствените извивки на тялото си!

Екипът на Dama.bg ти е подготвил много бърз, не толкова лесен, но за сметка на това изключително ефикасен едномесечен график, с който да преобразиш и стегнеш дупето, изваеш бедрата си и придобиеш необходимото самочувствие. Единственото, което изискваме от теб е... да клякаш. Точно така – доказано клекът е най-ефикасното упражнение за оформяне на мечтаното от много дами бразилско дупе. Той сериозно натоварва бедрата и седалищните мускули и е също толкова ефикасен както за активно спортуващите, така и за жените, които нямат достатъчно време за фитнес.

Как да клякаш правилно

На първо място не забравяй да загрееш добре, за да не се контузиш. Преди да започнеш разкрачи краката си малко по-широко от ширината на раменете. Нека пръстите сочат напред или леко встрани. Погледът също. Стреми се, когато клякаш да образуваш прав ъгъл между бедрата и прасците. Задължително дръж гърба изправен, а корема стегнат. Клякай колкото можеш по-надолу, като буташ с дупето назад и надолу. Не забравяй да дишаш, докато клякаш - поемаш въздух в началото и го изпускаш едва тогава, когато тялото ти започне движението си нагоре.

Изтегли и разпечатай програмата оттук, за да отбелязваш по-лесно докъде си стигнала.

Е, приемаш ли предизвикателството ни?



Теми   предизвикателство | спорт | съвети | тяло | упражнения

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.