X

30-дневно предизвикателство за стегнат корем

от в 00:02 на 01.04.2014 в Здраве и спорт | Спорт


30-дневно предизвикателство за стегнат корем

30-дневно предизвикателство за стегнат корем
Април дойде и съвсем не на шега е време да се замислим как да влезем във форма за лятото. Не се тревожи, ако си понатрупала някой и друг килограм през студените месеци. Ние, от Dama.bg, сме тук, за да ти помогнем.
 
Представяме ти страхотната ни програма за стегнат корем, която отнема само по няколко минути на ден, а резултатите са впечатляващи. 
 
Готова ли си за 30-дневното предизвикателство? Нека започваме!
 
През всеки тренировъчен ден се повтарят по 4 прости упражнения, увеличаването на броя повторения е плавно и съобразено с натоварването, а най-хубавото е, че има цели 7 почивни дни.
 


Вижте цялото изображение тук.
 
Упражнение 1 – Кратки преси
Това са коремни преси, при които не изправяме целия торс на тялото, но са силно напрягащи за коремните мускули. Легни със свити в коленете крака и долепи плътно гърба и кръста към пода. По този начин намаляваш натоварването на кръста. Кръстосай ръце пред гърдите и започни да се повдигаш бавно и внимателно на 45 градуса. Упражнението има най-голям ефект, ако го изпълняваш прецизно, без да се засилваш напред или да се отпускаш назад.
 
Упражнение 2 – Пълни преси
Легни със свити в коленете крака и долепи гърба и кръста плътно към пода. Кръстосай ръцете пред гърдите и започни да се изправяш, докато стигнеш седнало положение и опреш лактите в коленете. Препоръчваме ти да изпълняваш това упражнение с кръстосани пред гърдите ръце, отколкото с ръце, поставени на тила, тъй като по този начин елиминираш възможността да натовариш врата си. Отново колкото по-бавно и прецизно изпълняваш упражнението, толкова по-голям ще е ефектът.
 
Упражнение 3 – Повдигания на краката
Това е едно от най-трудните упражнения, но е незаменимо за стягане на долните коремни мускули. Легни на пода, притискайки гърба и кръста към него, за да избегнеш излишно натоварване. Повдигни краката на 45 градуса и започни бавно да ги спускаш към пода, но без да го докосваш.  По-добре прави малка амплитуда с краката, отколкото да ги отпускаш на пода. За да се улесниш при изпълнението на това упражнение, може да се хванеш за рамката на леглото или за дивана за допълнителна опора.
 
Упражнение 4 – Стягане на коремните мускули в лицева опора
Може и да не повярваш, но това е упражнение дава страхотни резултати. Застани на пода в поза за лицеви опори, подпирайки ръцете на лакти. Стегни коремните мускули и се опитай да ги задържиш така за няколко секунди. Не забравяй през това време да дишаш. Настрой хронометъра на мобилния си телефон за броя секунди през конкретния тренировъчен ден.
 
С тези 4 прости упражнения и програмата на Dama.bg ще постигнеш зашеметяващи резултати само за месец. Сега е моментът да се погрижиш за себе си. Спазвай броя повторения и не пропускай почивните дни :)
 
Приемаш ли предизвикателството?
 


Теми   корем | коремни преси | предизвикателство | упражнения | форма

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.