X

6 лесни начина да консумирате нисковъглехидратна закуска

от в 08:00 на 28.03.2015 в Здраве и спорт | Полезни храни


6 лесни начина да консумирате нисковъглехидратна закуска

6 лесни начина да консумирате нисковъглехидратна закуска

Независимо дали се опитвате да отслабнете или просто искате да се храните здравословно сутрин, важно е да приемате минимално количество въглехидрати за закуска. На много от вас им се е случвало сутрин да прекалят с храната и да им е тежко, подтиснато и дискомфортно през целия ден. Можете да избегнете това чувство само, ако спазвате следните предложения:

1. Шейкове

Ако обикновено започвате деня си със здравословна закуска, за да я направите още по-полезна, може да използвате плодове и зеленчуци. Добавете в менюто си краставици, спанак и започнете деня си със свежест. Ако предпочитате плодовете, подбирайте тези, които съдържат по-малко захари, като малини, ягоди, пъпеш, диня, праскови, ябълки, избягвайте консумацията на банани и грозде.

2. Овесена каша

Когато става дума за овесена каша, един от най-добрите начини да закусите с ниско съдържание на въглехидрати е да използвате ¼ чаша овесени ядки вместо ½ чаша, като приготвяте кашата с помощта на бадемово мляко (или кокосово брашно и семена чиа, ако сте веган), за да се сгъсти достатъчно овесената ви каша. Това ще намали съдържанието на въглехидрати и същевременно ще увеличите на съдържанието на протеин.

3. Яйца

Яйцата са чудесен избор за ниско въглехидратна закуска. В случай, че не обичате цели яйца, можете да използвате само белтъците, като ги добавите към вашите овесени ядки. Те са богати на протеини и могат да ви помогнат да намалите апетита си към захарта за нула време! Какво по-хубаво от английска закуска...

4. Протеин на прах

Протеинът на прах е наистина полезен за закуска с ниско съдържание на въглехидрати. Изберете по-качествен протеин на прах, който не съдържа захар, изкуствени съставки и който е с ниско съдържание на въглехидрати и мазнини.

5. Кафе

Ако не можете да си представите вашата сутрин без чаша кафе, то се опитайте да да си приготвите по-слабо. Зеленият чай, също съдържа кофеин и е добър здравословен заместител на кафето. Опитайте да се преборите с „кофеиновия глад” и ще се чувствате много по-свежи и заредени с енергия.

6. Избягвайте сметана и захар

Един от най-лесните начини да закусвате с ниско съдържание на въглехидрати е да добавите неподсладено кокосово или бадемово мляко в кафето си вместо сметана и използвайте стевия вместо захар. За сутрешна мока, опитайте да добавите какао на прах. Набавете си нужното количество захар от плодовете или меда. Много малко хора знаят, че медът е изключително полезен за засилването на имунната ви система и се разгражда на 100% от организма.

Източник: Womanitely

 



Теми   здравословна закуска | нисковъглехидратна закуска | полезно | съвети

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.