X

Ефикасна диета срещу целулит!

от в 12:29 на 22.11.2013 в Здраве и спорт | Диети


Ефикасна диета срещу целулит!

Ефикасна диета срещу целулит!

Екипът на Dama.bg ви предлага една много ефикасна диета срещу така неприятния целулит. За нея не са ви нужни кой знае какви средства. Продължителността й е един ден, повтаря се всяка седмица по веднъж. Нискокалорична е и позволява на жените да се отърват от един свой излишен килограм всеки път. Ястието, което преобладава в нея, е оризът. Всъщност, другото й име е оризово-зеленчукова диета и освен за целулит, тя помага и за прочистване на организма от токсини и други вредни вещества. Е, няма да ви бавим повече – ето я и нея:

Закуска - оризови ядки и кисело мляко

Към 125 гр. нискомаслено кисело мляко се прибавя една ч.л. мед. Разбърквате и добавяте 1 ч.л. лимонов сок, 2 с.л. оризови ядки и ½ банан, нарязан на шайби. Консумирайте след разбъркване.

Обяд – зеленчукова супа с ориз

Необходими са ви: 50 гр. целина (керевиз), нарязан на ситно, 75 гр. нарязана червена чушка, 100 гр. моркови, нарязани на шайби, 125 гр. брюкселско зеле, 125 гр. броколи, отделени на розички.

Сложете 1 с.л. олио в тиган и запържете една малка глава лук, нарязана на дребно. Към него добавете и зеленчуците, заедно със 100 гр. пасирани домати и 250 мл вода. След като заврат, сложете едно кубче зеленчуков бульон. Оставете ги да врат още 20-30 минути. През това време задушете 30 гр. пълнозърнест ориз. Добавете го в супата, като предварително сте го изцедили. Накрая се добавят черен пипер и сол на вкус.

Следобедна закуска – вафли от екструдиран ориз

Вземете си две такива вафли и ги намажете с извара. Отгоре поръсете с червен пипер и 1 с.л. нарязани перца от пресен лук.

Вечеря – пилешко бяло месо, покрито с къри сос

30 гр. пълнозърнест ориз се сварява. След това взимате 125 гр. пилешко филе и го нарязвате на ивици, които после ще подправите с черен пипер и сол. Месото се запържва в предварително загрял тиган с 1 с.л. зехтин. Поръсете с 1 ч.л. брашно и 1 ч.л. къри на прах. Задушете за две минути. Към него прибавете 75 мл нискомаслено мляко и оставете още 2-3 минутки. Нарежете на ситно един стрък пресен лук и 100 гр. броколи. Последните сварете за около пет минути в 3 с.л. вода. Добавете зеленчуците към пилешкото месо и къри соса. Оставете 2 минути да врат и сервирайте върху вече сварения ориз.

Е, убедихте ли се в предимствата на диетата? Надяваме се тя да подейства на организма ви и много скоро да получите очакваните резултати.

Добър апетит!



Теми   диета | целулит

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.