X

Идеи за следобедна закуска, която специалистите по хранене съветват да даваме на децата си

от в 09:45 на 12.09.2017 в Рецепти | Свободно време


Идеи за следобедна закуска, която специалистите по хранене съветват да даваме на децата си

Идеи за следобедна закуска, която специалистите по хранене съветват да даваме на децата си

Детето ви пристига гладно вкъщи след училище, но още не е време за вечеря. Какво вкусно и здравословно можем да му спретнем? Ако не сте опитвали следните рецепти, пробвайте и ще видите, колко доволен ще остане вашият малчуган.

1. Йогурт с плодове

За децата, които обичат да похапват свежи плодчета, това определено ще е най-вкусното ястие. Смесете ванилов йогурт (или просто използвайте кисело мляко със заквасена сметана) с мандарини, боровинки, ябълка, банан – изборът е ваш и е голям! Добавете мюсли, а ако нямате, ядките могат да бъдат добър заместител. Добавете мед, ако сте използвали кисело мляко. Можете да го сложите във фризера за малко и така ще получите нещо като сладолед, но доста по-вкусно!

2. Ягоди, потопени в черен шоколад

Децата обичат лакомства, така че това е едно чудесно решение както за задоволяване на апетита, така и на глада за сладко. Какаовите зърна са богати на растителни хранителни вещества, които действат като антиоксидант. Те ни помагат да се предпазим от токсините от външната среда. С тази рецепта получаваме полезните вещества от какаото и от ягодите!

3. Плодово удоволствие

Оставете децата да си го приготвят сами. Ще бъде забавно и шарено. Нека наредят парченца от ананас, манго, папая и банан на дървена клечка. Ще получат пъстър „шиш“ за ядене. В тази цветна клечка се съдържа големи количества витамин C, минерали и хранителни вещества, които ще заситят вашето дете, а освен това ще помогнат на децата ви да растат здрави.

4. Ябълково-морковени мъфини

Можете да направите мъфини от ябълки и моркови и да добавите малко брашно или яйце, за да бухнат. В тези вкусотии се съдържат необходимите антиоксиданти, здравословни мазнини, фибри, калий както и витамин C. Имате опция, в която да добавите или заместите една от съставките с ядки. Смелете ги в блендер до получаване на тахан и добавете. Ще видите колко приятен вкус ще постигнете. Тази закуска може да се консумира и студена, така че направете повече и похапнете по-късно.

5. Печени сладки картофи

Сладките картофи са богати на витамин C, диетични фибри и са чудесен източник на бета-каротин, който е важен за зрението. Направете ги с каквито подправки поискате – ще им отива, тъй като са сладки. Децата ще ги харесат, защото приличат на традиционните пържени картофи, но са много по-здравословни.



Теми   деца | здравословна закуска | рецепти

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(gemius/category_35.txt): failed to open stream: No such file or directory

Filename: views/index.phtml

Line Number: 896

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(): Failed opening 'gemius/category_35.txt' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear')

Filename: views/index.phtml

Line Number: 896