X

Как да направим походката си зашеметяваща?

от в 15:20 на 21.10.2013 в Красива дама | Съвети


Как да направим походката си зашеметяваща?

Как да направим походката си зашеметяваща?

За съжаление, не всички дами умеят да вървят красиво. Едни крачат като войник с маршови стъпки, размахващи ръце, други се свиват като стара баба с наведена глава. 

Хубавата походка зависи от много неща, най-вече от стойката, как държите главата и гърба си. След това от начина, по който стъпвате (най-напред стъпвате на пета, без да свивате коляното). После от това на ръцете и тялото, накрая от обувките - удобни ли са, съобразена ли са със сезона и времето. Ако постоянно носите високи обувки, неминуемо крачката ви ще стане къса, ситнеща, това е очевидно и лесно обяснимо. Забележете: Рядко някоя от жените, които са винаги на висок ток, не сгъва при ходене колене. Но със съвсем плоска обувка, без ток, походката по неволя става небрежна, развлечена. Най-добре е да се носят обувки на средно висок ток - с тях се ходи леко, стъпката е пружинираща, енергична.
 
Най-добрата гимнастика, която спомага за хубавата походка, е енергичното ходене. Ходете повече, ходете всеки ден и не използвайте градски транспорт за две, три спирки. Вървете изправена, с вдигната глава, с леко свити в лактите ръце (не бива да ги размахвате), с лека и бърза крачка.
 
 
Dama.bg ви предлага няколко прости упражнения, с които да направите походката си неповторима:
 
1. Ходене на пръсти в продължение на 1 минута, без да се свиват коленете. Ръцете на хълбоците, лактите отведени назад, гърбът извит леко в дъга.
 
2. Меко ходене - ходене 1 минута с претъркаляне от пръсти на цяло стъпало, кракът се свива леко в коляното. Движенията се изпълняват плавно.
 
3. Тичайте леко на пръсти 1 минута.
 
4. Меко бягане. Изпълнява се по същия начин като предходното упражнение, но в бърз темп - 40 секунди. 
 
5. Пружиниращо ходене. Повдигнете се на пръсти и направете крачка от пръстите на цяло стъпало, като свивате и бързо обтягате коляното и след това отново преминете на пръсти. Другият крак е напред. 
 
 
 Този комплекс от упражнение помагат също и при плоскостъпие. Повторете ги няколко пъти. Целта не е да се изморите и да натоварите краката до толкова, че да не можете да вървите след това. И запомнете: главата горе, раменете назад - вие сте прекрасна!


Теми   елегантност | походка | стил

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.