X

Как да свалите онези последни 2 килограма

от в 09:40 на 28.04.2016 в Здраве и спорт | Диети


Как да свалите онези последни 2 килограма

Как да свалите онези последни 2 килограма

В началото на отслабването килограмите се топят като сладолед в горещ летен ден. Но колкото по-близо достигате до целта си, толкова по-вероятно е да достигнете до задържане. Ето как да накарате килограмите да продължат да изчезват и да запазите теглото си завинаги.

Разнообразете тренировката си

Ако постоянно сте тренирали по една и съща схема, вероятно тялото ви е привикнало към рутината. Разнообразете тялото си и повишете интензивитета на тренировките си, за да предизвикате мускулите си. Тренирайте по-дълго и по-усилено, вдигайте по-големи тежести, правете повече повторения и разместете упражненията или опитайте с по две тренировки в един ден.

Яжте повече фибри

Тъй като метаболизма ви вече работи доста ефективно, опитайте да похапвате повече храни с фибри, които отнемат повече време за храносмилане и тялото ви трябва да изразходи повече енергия, за да разгради. Плодовете, зеленчуците, пълнозърнестите храни, ядките и бобовите растения са богати на фибри и ви съветваме да изберете тези видове, в които съдържанието е най-високо.

Похапвайте от тези храни

Дисбалансът в храносмилателния тракт е свързан с увеличаване на теглото. За да възстановите баланса на бактериите в червата си, взимайте пробиотични добавки или яжте кисело мляко (ако не консумирате млечни продукти, изберете соево или кокосово мляко, което съдържа активни култури). Липсата на калций, както и на видамин D, може да затрудни отслабването ви, така че не забравяйте да ядете млечни продукти и богати на калций плодове и зеленчуци, както и храни с високо съдържание на витамин D. Омега-3 мастните киселини също са от съществено значение за добрия метаболизъм, така че включете риба, яйца, орехи, семена от чиа и ленено семе в диетата си.

Спете достатъчно

Ако не получавате достатъчно сън (поне 6 часа), това може да намали нивото на лептин в тялото ви - това е хормонът, който ни кара да се чувстваме сити и да повиши грелина - хормонът на глада. Изследванията показват, че умората ни кара да изядем средно по 549 допълнителни калории, без дори да го осъзнаваме. Липсата на сън също така забавя метаболизма, карайки го да гори 20 на сто по-малко калории на ден.

Намалете коктейлите

Алкохолните напитки не само ви дават празни калории, но и тъй като тялото работи усилено, за да се отърве от токсините, то инхибира производството на глюкоза, която е необходима за поддържане на нормални нива на кръвната захар и на свой ред забавя метаболизма ви. Освен това, когато подпийнете, преценката ви е замъглена и е по-вероятно да кажете "да" на още един коктейл космо и парче чийзкейк. Вместо алкохол пийте вода или зелен чай, който да ускори метаболизма ви.



Теми   диета | отслабване | съвети

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.