X

Край на мита, че от хляба се напълнява!!!

от в 15:40 на 04.11.2013 в Здраве и спорт | Диети


Край на мита, че от хляба се напълнява!!!

Край на мита, че от хляба се напълнява!!!
Не само, че не се надебелява от хляб, но и той се оказва изключително полезен. Хлябът намалява риска от сърдечносъдови заболявания.
 
Хората, които 2 или 3 пъти на ден ядат пълнозърнести храни имат между 20% и 30% по-малка вероятност за сърдечносъдови болести.
 
Окончателно е сложен край на мита, че хлябът е вреден за здравето и че от него се качват излишни килограми. Точно обратното! Хлябът спомага за отслабването. Не вярвате ли? Да, знаем, че звучи невероятно, след като толкова години непрекъснато ни  е повтаряно, че хлябът не е полезен. Ние, екипът на Dama.bg, с радост ви съобщаваме добрата новина, че спокойно можете да ядете хляб.
 
Това откритие е съобщено на XX Международен конгрес за храненето в Гранада. 
 
„Диета, богата на хляб, особено пълнозърнест, може да намали теглото и индекса на телесната маса (ИТМ)” – казва професорът Луис Сера. Това е абсолютно обосновано твърдение. Ако се замислим, се оказва, че в последните години, въпреки намалената употреба на хляб, все повече хора затлъстяват. Явно проблемът не е в хляба. Може би просто по навик всички обвиняваме именно него. Много са грешни убежденията на хората, че от хляба се напълнява. Трудно се изкоренява нещо, повтаряно в продължение на години. Така се оказва, че намаляваме и дори премахваме напълно хляба от начина ни хранене. Грешка! 
 
 
Хлябът е много важна част от нашата диета и въобще от здравословния ни начин на хранене. Той е източник на въглехидрати, фибри, витамин В и минерали. След направени изследвания се оказва, че употребата на хляб и пълнозърнести продукти намаляват риска от диабет, сърдечносъдови болести и дори някои видове рак. Хлябът причинява появата на киселини, които имат защитен биологичен ефект  и предотвратяват опасността от рак.
 
Експертите обясняват, че въглехидратите са от първостепенно значение за нашето здраве. Човек трябва да консумира от 50 до 200 грама хляб дневно. Това осигурява около 22% от дневната енергия, необходима на организма.
 
Успокоихте ли се, че можете да си похапвате хляб без страх от напълняване, мили дами? Да, ние също мислим, че това е една много добра новина! Съвсем заслужено можем да се възнаградим с една филийка! Но все пак няма да прекаляваме, нали? 


Теми   диета | фигура | хляб

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.