X

Мечтаният корем за няколко минути дневно

от в 17:11 на 16.09.2013 в Здраве и спорт | Спорт


Мечтаният корем за няколко минути дневно

Мечтаният корем за няколко минути дневно

Не винаги след като отслабнем чрез диета получаваме желания от нас резултат. Иска ни се бедрата ни да са по-стегнати или коремът по-плосък и добре изглеждащ. Един от минусите на диетите е, че често след свалянето на повече килограми, тялото ни (или определени части от него) "увисва". Това определено не е желаният от нас резултат.


Представяме на вашето внимание пет ефективни и неизискващи много време упражнения, с които ще стегнете корема си и ще го оформите. Изключително лесни са и са подходящи за всеки, който желае плосък корем. Нужни са ви само няколко минутки. 
 
 

  1. От изправен стоеж бавно свивате левия крак и придърпвате с ръцете към корема. След това се връщате отново в изходно положение. Повтаряте същото и с десния крак. Повторете цялото упражнение 20-30 пъти с всеки крак. 

  2. От легнало положение (по гръб) започнете бавно да повдигате краката до 45 градуса, след това бавно ги сваляте до долу и повдигате тялото. Върнете се в изходно положение и повторете цялата комбинация 30 пъти. 

  3. От легнало положение (по гръб) опънете ръцете нагоре и започнете едновременно да повдигате краката и горната част на тялото, докато не застанете в равновесен седеж. Върнете се в изходно положение и повторете 10-15 пъти.

  4. От опорен седеж повдигнете таза и извийте гръбначния стълб в дъга, като се опирате на ръцете и краката, главата изпънете назад; върнете се в първоначална поза; повдигнете краката (изпънати) до 45 градуса, след това бавно ги свалете. Повторете упражнението 16-20 пъти. 

  5. Застанете на колене (събрани едно до друго), ръцете на хълбоците. Започнете да правите кръгове с тялото от ляво на дясно и от дясно на ляво по 15 пъти.
 
                                                               
 
 
Разбира се, нека не забравяме простите, но даващи чудесни резултати коремни преси. Добавете и тях към тези упражнения и за нула време ще забележите положителна промяна. Не е трудно, стига да го искате. Да започваме!


Теми   корем | спорт | упражнения

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.