X

Мисията възможна: 25 съвета за плосък корем

от в 10:05 на 01.08.2017 в Здраве и спорт | Спорт


Мисията възможна: 25 съвета за плосък корем

Мисията възможна: 25 съвета за плосък корем

Лято е и мислиш само за плаж, море и ти по цял ден с коктейл в ръка. В съзнанието ти веднага изниква идеята, представяш си блаженството, което ще изпиташ и в следващия момент осъзнаваш, че трябва да започнеш да тренираш.

Виждала си толкова много снимки на секси жени по бански, които се радват на тъмен тен и перфектно плосък корем, дори плочки. Иска ти се и на теб, нали? Истината е, че можеш да го постигнеш, без дори да ти се налага да тренираш до припадък.

Истината е, че упражненията са отговорни само за малка част от резултатите. Останалата част е благодарение на правилното хранене и начин на живот. Ето няколко съвета, които ще ти осигурят мечтания плосък корем за нула време.

1. Изпивай по една чаша вода преди всяко хранене;

2. Яж по пет пъти на ден на малки порции;

3. Храни се бавно;

4. Прави кардио по 20 минути дневно, пет дни в седмицата;

5. Открий точното количество храна нужно, за да те засити;

6. Добрата стойка подсилва коремните мускули;

7. Плувай;

8. Подсили мускулите на корема, бедрата и гърдите. Това става най-лесно с планк;

9. Ограничи сладкото и преработената захар;

10. Прави коремни преси;

11. Никога не пропускай закуската;

12. Пий много вода всеки ден;

13. Ограничи солта;

14. Релаксирай и не позволявай на стреса да се настани в живота ти;

15. Задължително спи между 7 и 8 часа всяка вечер;

16. Намали алкохола;

17. „Оцвети чинията си”. Това означава да ядеш разнообразни храни от всякакъв вид ежедневно като преобладават свежите плодове и зеленчуци;

18. Откажи газираните напитки и заведенията за бързо хранене;

19. Не гладувай;

20. Не тренирай само коремните мускули. Фокусирай се върху цялото тяло;

21. Яж пет порции свежи плодове и зеленчуци всеки ден;

22. Приемай повече фибри;

23. Използвай топка за упражнения за допълнително натоварване;

24. Качвай се по стълбите вместо да използваш асансьор;

25. Вдъхновявай се всеки ден. Набележи целта си и намери достатъчно снимки на жени постигнали я. Гледай ги всеки ден и се вдъхновявай.

Да имаш плосък корем е мисия възможна, но често отнемаща повече време. Затова трябва да се заредиш с много търпение и упорство. Само по този начин ще постигнеш видими резултати. А когато това стане, ще изпитваш гордост от себе си и ще можеш да се разхождаш с високо самочувствие на плажа.



Теми   корем | упражнения

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.