X

Не, не съм бременна в 6-ия месец!

от в 15:20 на 21.06.2016 в Здраве и спорт | Диети


Не, не съм бременна в 6-ия месец!

Не, не съм бременна в 6-ия месец!

Тифани е 26-годишна блогърка от Белфаст, която придоби популярност с вдъхновяващите фитнес видеа, които качва в своя профил в Instagram.

Съвсем наскоро тя реши да покаже на своите последователки, че дори и в нейния живот има ситуации, в които не изглежда перфектно, като с това иска да каже, че в повечето случаи фотосите на перфектни тела, които обикалят интернет са прекалено идеализирани. 

"Не, не съм бременна в шестия месец. Това е само храна... Тези два фотоса са снимани с 12 часа разлика, лявата е преди да си легна, а дясната веднага, щом се събудих... Невероятно, нали?" - написа тя. 

"Не се притеснявайте момичета, случва се и на най-добрите от нас, случва се на всяка жена! Това е един коктейл от липса на сън, стрес, хормони и нетолерантност към различни храни. Всичко това може да доведе до невероятно подуване. 

За да направи нещата още по-лоши, обикновено се случва в невероятно неудобно време... Когато си решила да облечеш невероятно прилепнала рокля за някое събитие, например... Често по средата на основното ястие изведнъж започвам да се чувствам некомфортно, защото стомахът ми се е подул! Научих доста през последните няколко години, през които направих сериозно проучване за проблема. В началото беше наистина депресиращо, тъй като не можех да установя какво точно го предизвиква."

На снимката съм заснела един лош ден, честно казано не мога да преценя какво съм изяла, за да се подуя така. Върнах се назад през деня, в който се храних относително добре, така че трябва да е нещо, което аз лично смятам за здравословно, но с което моето тяло не е съгласно. Понякога се случва така че тялото ви развива непоносимост към нещо, което ядете всеки ден, просто трябва да откриете какво е то.

Освен това стресът е истински убиец. Работата ми е стресираща и ме изтисква всеки ден. Обожавам я и не бих я сменила за нищо на света, но трябва да правя неща, които да ме отърват от стреса. Йога, разходка с кучето или пък просто да кача краката си нависоко и да гледам някой сериал - обикновено е достатъчно. 

Често ми липсва и сън. Телата ни се нуждаят от 8 часа релакс, за да се възстановят и да съберат сили, за да могат да дадат максимума от себе си през деня. Аз например не спя достатъчно - свършвам работа късно, отивам във фитнеса, прибирам се и приготвям вечер и докато се усетя вече е станало 23,30.

Хормони. Моите са доста разбалансирани, след като преди няколко години участвах в конкурси за красота. Не съм същата от тогава, заради количеството физически стрес, на което подложих тялото си тогава. В момента работя над това отново да балансирам хормоните си. 

В никакъв случай не съм перфектна. Всяка от нас има своите слабости. Знам какво не е наред с мен и как да го коригирам, но е трудно да го въведа изцяло в начина си на живот. Опитвам се да спя повече, да си почивам и да се храня добре  (не по-малко, а само по-добре) и определено виждам подобрение. 

Ето и моите топ съвети:

- наспивайте се

- направете си хранителен дневник, в който записвайте всичко, с което се храните, така най-лесно ще установите от какво се подувате

- не се претренирайте, за да компенсирате подутия корем. Той не е от натрупването на мазнини. Има дори вероятност от упражненията да се влоши.

- приемайте хранителни добавки, като пробиотици, например

- пийте ментов чай

- почивайте се и бъдете щастливи... това не се случва само на вас, повярвайте ми!
 



Теми   подуване | подуване на корема

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.