Проучванията показват, че по-голямата част от хората откриват щастие в малките неща, като моментите на почивка и спокойствие в края на натоварен ден, прекарани в прегръдката на благоуханни чаршафи. Благодарение на своите аромати Lenor добавя нови щрихи към тези отпускащи мигове като предлага на потребителите неповторима свежест и нова вариация на мекота, резултат от използването на натурални растителни съставки.

Омекотителите Lenor са разработени специално, за да създават за потребителите малки моменти на удоволствие, скрити навсякъде – в свежото спално бельо или в допира на любимия пуловер през студените зимни дни. Следвайки неотлъчно тази мисия, учените от P&G усъвършенстваха формула, съдържаща натурални растителни съставки и придаваща на чаршафите божествена мекота и усещане за неповторима свежест, което продължава до една седмица. Новият Lenor предлага най-добрата свежест досега и разкошна мекота, благодарение на растителните съставки, като същевременно е с намалено въздействие върху околната среда.

Усещане за свежест всеки ден!

Ключът към дълготрайната свежест на Lenor са две различни иновации:

Optiscent™ – революционна парфюмна технология, която подобрява освобождаването на свежестта като използва само необходимите основни елементи. Така всеки може да се наслади на повече от аромата, който обича, при използвани по-малко съставки.
Softpore – подобрява начина, по който свежият аромат се пренася върху прането, оставяйки дрехите и спалното бельо ухаещи на свежест дори при използване на кратки програми и пране със студена вода, насърчавайки любителите на Lenor да пестят енергия.

И нова мекота благодарение на растителните съставки!

Предлагането на несравнимо усещане е мисия на Lenor още от създаването на бранда. Сега цялата гама Lenor предлага изключителна мекота, използвайки формула, базирана на натурални билкови екстракти, комбинация от внимателно подбрани масла, за да осигури най-деликатната грижа за дрехите.
Като част от стремежа си да създава необикновено преживяване за потребителя, Lenor гарантира, че всяка съставка е внимателно подбрана и цялата гама е дерматологично тествана.

Новата формула на Lenor предлага неподражаема свежест, която е елемент и от флоралната селекция на Lenor. Тази нова гама се предлага с два нови аромата:
Хибискус и божур: за възхитителна свежест.
Липов цвят и морска сол: нежната, но интригуваща свежест на липовия цвят, съчетана с изненадващи нотки на морска сол.

Освен всичко останало, опаковката на Lenor има основна роля в жизнения цикъл на продукта. Не е изненадващ фактът, че вниманието и усилията на бранда са насочени към създаването на иновативни бутилки: прозрачните бутилки Liquid Fabric Enhancer вече са напълно рециклируеми.

Lenor също така работи върху надграждането на своите цветни бутилки, за да увеличи максимално техния профил за рециклиране, за да стане цялата гама на Lenor напълно рециклируема. Прозрачните бутилки Liquid Fabric Enhancer вече използват 100%* PCR, материал, който е създаден от рециклирани пластмасови продукти. До 2023 г. цялата гама на Lenor ще бъде със 100%* PCR, без използване на нова пластмаса* при производството.

„Lenor посвети последните 60 години на мисията да създава неповторимо преживяване благодарение на своята характерна свежест и несравнима мекота. Сега всеки има още една причина да се чувства добре всеки ден благодарение на нашата подобрена формула за свежест и вълшебна мекота на растителна основа в цялата гама. Най-добрата свежест досега означава, че потребителите имат възможност да се наслаждават на любимия си аромат на Lenor още по-дълго и да се обгърнат с божествена мекота, създадена чрез комбинация от внимателно подбрани масла на растителна основа, предпочетени заради отличната им мекота и ниския въглероден отпечатък. Това е победа за всички!“ каза Разван Резмерита, Директор Комуникации Fabric Care за Югоизточна Европа в Проктър и Гембъл.

Портфолиото на Procter & GambleP&G включва надеждни, качествени и обичани от потребителите марки като Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B ®, Pampers®, Pantene® и Tide®. Екипът на P&G работи в приблизително 70 страни по целия свят.
За новини и допълнителна информация относно P&G и нейните марки посетете http://www.pg.com.

* с изключение на капачката и гърлото на бутилката.