X

Плосък корем!

от в 16:08 на 01.09.2013 в Здраве и спорт | Спорт


Плосък корем!

Плосък корем!

- Тренирайте интензивно.
Чудесни новини. Оказа се, че един час на пътеката е не само скучно, но и не толкова ползотворно. Според експертите, за плоския корем трябва да се тренира на интервали, което означава кратки вдигания на високо темпо, независимо дали тичате, клякате или правите нещо друго. И като бонус - 16 часа след това продължавате да горите калории.

- Ползвайте много зехтин.
Звучи странно, но ни изслушайте. Според експертите, съставките в зехтина стимулират хормон в стомаха, който сигнализира на мозъка, че вече сте сити. Така притъпявате апетита и не се чувствате толкова гладни. Потопете малко пълнозърнест хляб в една супена лъжица 15 минути преди хранене.

- Вода, вода, вода.
Знаем, че когато се чувствате подути, последното което искате е кана с вода, но според експертите водата е изключително важна за метаболизма. Съветваме ви да пиете по осем чаши вода, така тялото ви ще функционира по-добре и здравословното хранене ще има по-добър ефект. А и колкото повече пиете, толкова повече ще изхвърляте, тъй че няма да сте подути за дълго.

- Похапване преди лягане.
Знаете, че не трябва да изядете половин пица преди лягане, но дори яденето на нещо здравословно не е полезно за метаболизма. Трябва тялото ви да посяга на мастните резерви, докато спите. Нахранете се добре на вечеря и после избягвайте кухнята. Не се хранете поне два часа преди лягане.

- Отпуснете се.
Стресът е един от най-големите врагове и то не само защото тежкият ден в работата ще ви накара да посегнете към много сладолед. При стрес, тялото ви произвежда повече кортизол - хормон, който нарушава химическия ритъм и стимулира складирането на мазнини в корема. Да, гадно е. Когато сте ядосани, затворете очи и вдишвайте дълбоко в продължение на пет минути. Веднага ще се почувствате по-спокойни.

- Спете!
Жените в зряла възраст се нуждаят от поне шест до осем часа сън всяка вечер. Ако стоите до късно и не покривате минимума, ще нарушите естествения си ритъм, което ще накара тялото ви да произвежда повече хормони, включително кортизол. С достатъчно сън, метаболизмът ви ще работи нормално.

- Хранете се на всеки три часа.
Мислите да пропуснете обяда, за да спестите калории, но всъщност работите против себе си. Когато гладувате дълго, тялото минава в режим на съхранение на мазнини, защото не знае кога отново ще се храните. И познайте къде отива всичко? Точно така. В корема. Според експертите, храна на всеки три часа ще поддържа метаболизма ви във форма.

- Зелени храни.
Зеленчуци като броколите и марулята, са не само с много малко калории, но и пълни с витамини и много засищащи. Хапнете такъв зеленчук на обяд. Ще ви засити и ще ви спре да се изкушите от нещо вредно.

- Едно или две питиета.
Няма нищо лошо в питиетата, но когато пиете прекалено, алкохолът се усвоява като захар, а захарта като мазнина, която веднага отива в корема. Мислете за бутилката вино като за пакет с бисквити, и двете имат еднакво въздействие на тялото ви, затова внимавайте с приема.

- Тренирайте два-три пъти седмично.
Кардио тренировките са важни, но тренировките с тежест са още по-важни. Колкото повече мускули имате, толкова по-лесно тялото ви обработва калориите и гори мазнините. Така не само ще сте изваяни, но и ще можете да ядете повече, без да надебелявате.

- Яжте черен шоколад.
Наистина. Черният шоколад има много цинк, който е най-добрият приятел на корема. Цинкът стимулира нивата на лептин, който е хормонът, регулиращ изразходването на енергията, складирането на мазнини и апетита... всичко, което е важно за плоския корем. Естествено, ще трябва да изберете този с по-малко захар и да го ползвате умерено, но винаги може да е с вас. Това вече ни харесва!



Теми   диета | корем | форма

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.